poze.
(...)
— Tot mai ești supărat pe mine? mă întreabă atunci când vede că mă strâmb la bagajul său.
— Nup, deloc, m-am resemnat cu gândul la asta. În plus, dacă astea ar trebui să fie zilele mele libere, vreau să mă bucur de ele.
Îl văd cum zâmbește cu spatele la mine și mă ridic din pat. Pun mâna pe talia sa goală de care atârna doar o pereche de pantaloni scurți de pijama și îi sărut umărul. Se întoarce cu fața la mine și îmi cuprinde buzele într-un sărut lung.
— Ce înseamna că te vei bucura de zilele tale libere? întreabă și mă trage de talie, mai aproape de el.
— Vei vedea, rânjesc și trasez o linie lungă pe spatele său cu degetul mijlociu.
— Știi că nu sunt un om foarte răbdător, iubire. Nu ai vrea să îmi arăți acum?
— Dacă nu ce? trag puțin de elasticul pantalonilor săi.
Se face puțin că stă pe gânduri spoi zice:
— Dacă nu îmi arăți acum mă voi supăra, doar știi că nu e bine ca eu sa fiu supărat, strâmbă din nas. Vrei să te rog?
Stau puțin pe gânduri dus de val în timp ce el îmi trasează liniile abdomenului cu buricele degetelor.
Mi-ar plăcea să îl văd pe Everest în genunchi, cum se roagă pentru a face dulce dragoste cu mine? Logic că da.
Încă îmi este puțin frică să fac dulce dragoste? Da și la asta.
— Da, vreau! spun cu falsă convingere iar Everest zâmbește pervers.
Îmi mușc buza și îl privesc cum se lasă pe ambii genunchi, în fața mea.
— Chiar vrei sa te rog? mă întreabă în timp ce ridică tricoul de pe mine și sărută portiunea de piele dintre buric și elasticul pantalonilor.
Rămân tăcut în timp ce îmi sărută abdomenul iar atunci când vede că nu răspund își ridică privirea derutat.
— Els? Ești... bine? ridică dintr-o sprânceană și îl urmez înapoi pe marginea patului.
— Da, de ce nu aș fii? întreb retoric dar nu pare convins
— Am... făcut ceva greșit? Te-a deranjat micul meu joc? dau din cap în semn că nu și mă fixează cu privirea până oftez.
— Nu cred că sunt pregătit să fac sex din nou, mărturisesc. E... okey?
— Doamne, Elias... cum sa nu fie okey?! Nu mă deranjează dacă nu facem sex de fiecare dată când dormi la mine. Știi deja că nu vreau sa te simți inconfortabil vreodată, mă ia de după umeri, strângându-mă în brațe.
(...)
Everest pov.
Parchez în curtea casei și cobor în același timp cu Nico.
— Ce frumos arată curtea! își ia bagajele din mașină.
Mă uit încă o dată prin jur și întâlnesc silueta mamei cum iese pe ușa de la intrare. Las bagajele din mână și mă duc să o îmbrățișez, în timp ce ea se îndreapă timidă spre mine. A trecut ceva timp de când nu am mai văzut-o, aproximativ vreo 4 luni sau pe acolo.
Am anunțat-o de dinainte de a îi propune lui Elias. Îmi pare rău că o las aici, singură majoritatea timpului. I-am propus de mai multe ori să vină cu mine în oraș, dar nu vrea. Încă este legată de amintirile de aici, de tata chiar dacă el am murit acum mai bine de trei decenii.
CITEȘTI
Never forever (boyxboy)
RomanceElias Wilder- un început nou, primul an de facultate, locuiește într-un cartier periculos. Când acesta își caută un loc de muncă pentru a-și renova apartamentul, ajunge pe cea mai înaltă culme. Everest Heston- denumit după cel mai înalt vârf, acoper...