prieten?
(...)
- Vrei o ciocolată caldă? Întreb cu ochii în meniul din fața mea.
- Nah, un cappuccino ar fii mai bun.
- Și la noapte ce faci? Ridic o sprânceană.
- Ce vrei să spui?
- E noapte, Els.
- Știi că nu sunt obișnuit cu un program de somn normal, sau cu o viață normală. Lasă-mă să fac ce mă taie capul.
Fac semn unui chelner, îi spun ce vreau și pleacă.
- Stau tu aici să păzești bagajele cât timp mă duc eu afară să fumez o țigară?
- Bine.. mormăi nemulțumit și îmi scot telefonul pentru a sta pe el cât pleacă.
Elias se face nevăzut le ușă și intru pe instagram. Selectez câteva poze pe care le-am făcut pe munte, le aranjez într-un fel decent și-l etichetez pe el. La story pun altă poză cu el în care eu îi purtam ochelarii și îl postez. Oamenii încep să-mi dea like și mai multe comentari, în care se bat apropouri despre relația dintre noi. Sincer, nu știu cum Els nu și-a dat seama de multe chestii, mai ales de pe contul meu de insta.
Poate nu e foarte activ...
Observ că mi-a repostat story-ul și a adăugat un emoji cu munte și inimi.
- Nu stai fără să anunți pe toată lumea unde ești?
- Nu, spun surprins și aproape îmi sare inima din piept. Fani mei se supără dacă nu îi anunț, răspund arogant.
- Am văzut că ai pus poza aia cu noi doi, de ce? A ieșit ca dracu.
- Nu ai vrut să facem alta, în plus nu arăta ca naiba, e cute.
- Cum spui tu, mormăie cu ochii în telefon. Auzi, ce s-a întâmplat după seara aia?
Zâmbesc subtil în coltul gurii și-mi mușc buza de jos. S-a gândit la asta?
- Ești curios, nu?
- Puțin, ridică din umeri și lasă telefonul pe masă.
- S-au întâmplat niște chestii, zic indiferent.
- Bine, fie. Sunt foarte curios, foarte, foarte curios. Am mai multe chestii în cap dar nu au sens. Îmi spui, te rog?
Zâmbetul mi se lărgește iar toată atenția i se mută pe mine. Să îi zic? Să risc faptul că m-ar putea privi urât? Nu vreau sa fiu doar prieten cu el, dar...
- După acea noapte, cam două zile am fost confuz, foarte confuz. Nu am putut da ochii nici cu acea persoană, care era din grupul meu de prieteni, nici cu Jess, nici cu mama, nici măcar cu Sara.
- Mai departe? Întreabă curios. Adică... ce ai realizat în seara aia?
- Păi, am rupt logodna asta... aranjată cu Jess, evit să răspund la întrebarea sa, zâmbind larg.
CITEȘTI
Never forever (boyxboy)
RomanceElias Wilder- un început nou, primul an de facultate, locuiește într-un cartier periculos. Când acesta își caută un loc de muncă pentru a-și renova apartamentul, ajunge pe cea mai înaltă culme. Everest Heston- denumit după cel mai înalt vârf, acoper...