sac de rafie.
(...)
Ies nervos pe ușa facultății și dau cu piciorul într-o piatră. Nenorocitul dracului.
Îmi aprind o țigară și ies în fața facultății, căutând cu o mână numărul lui Everest. Îmi tremura mâna pe el de nervi. Fix subiecte de... de doctorat să-mi bag...
Dacă la 6:30 a început examenul, acum e 7. Nici măcar o oră...
Ce puii mei era să scriu?
- Dormi? Întreb și trag din țigara până simt că mă ustură gâtul și rămân fără aer.
- Gătesc. S-a întâmplat ceva?
- Păi am terminat, zic cu fals entuziasm. De fapt nu am terminat, revin la restanță. Poți veni să mă iei sau iau un taxi?
- Deci a fost un eșec total, oftează. Voi fii acolo în vreo 10 minute.
- Te aștept, spun și închid.
Grozav, trei restanțe nu sunt mare lucru.
Mai trag din țigară câteva fumuri și caut alta. Se pare că nu mai am. Într-un magazin de unde îmi iau alt pachet, o doză de RedBull și plătesc. Mă așez înapoi pe bancă iar până apare el mai fumez trei țigări și beau toată doza.
- Mergem? Întreb atunci când se dă jos.
- Da, sigur nu vrei să mai stăm?
- Să ce? Întreb pe un ton urât. Scuze... nu vreau să îmi vărs frustrarea pe tine, nu meriți.
- Știu că ești supărat și te înțeleg, mă îmbrățișează și îmi las capul pe pieptul său. O să iei tu examenul ăla până la urmă, din câte știu eu, nu a murit nimeni de la restanță.
- Trei, mormăi. Sunt trei restanțe.
- Una, trei, nu e nici-o diferență. Hai acasă, am făcut un mic dejun formidabil.
Pe tot parcursul drumului Everest și-a ținut mâna pe piciorul meu, mișcându-și lent degetele im sus și în jos. Când ajung acasă la el ies primul din mașină și merg direct în casă, aruncându-mă direct pe canapeaua sa.
La scurt timp după asta, ușa de la intrare se aude iar un genuchi apare lângă mine.
- Vrei să mănânci sau mergi direct la somn?
- Ce ai de mâncare?
- Ce vrei să mănânci? Întreabă și trage o pătură peste mine.
- Un ceai și niște cereale cu lapte.
- Cereale cu lapte? Un ceai îți voi face.
- Am 19 ani, ce ai vrea să mănânc?
- O omletă, un... nu știu. Revin cu o omletă.
Îmi las capul înapoi pe canapea și trag o pernă sub el. Sunt... frustrat. Foarte frustrat. Nu am scris mai nimic și nu mă așteptam să trec deoarece nu am cum. Nici măcar nu știu când v-a fii următoarea... sesiune. La primăvară? La vară? Nu îmi pasă. Tot ce vreau e să termin facultatea?
Mă doare capul.
Foarte rău.
- Am revenit, se așează lângă mine și pune pe masă cană și farfuria în care se află omleta cu verdeață și brânză rasă pe deasupra.
- Mersi, ești cel mai tare iubit.
Mă privește liniștit în timp ce mănânc iar apoi duce farfuria înapoi la bucătărie.
CITEȘTI
Never forever (boyxboy)
RomanceElias Wilder- un început nou, primul an de facultate, locuiește într-un cartier periculos. Când acesta își caută un loc de muncă pentru a-și renova apartamentul, ajunge pe cea mai înaltă culme. Everest Heston- denumit după cel mai înalt vârf, acoper...