SAKSIDAKİ Ö.L.Ü.M. ÇİÇEKLERİ
"Kalp midir insana sev diyen, yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?"
Şems-i Tebrizî
2016
5 yıl öncesi...
Adına sevda dediğim, onunla yollarımızı çiçekler bildiğim, oysa hiçbir şeyin farkında değildi bu yüreğim.
"Bu benim oğlum olamaz!" Adı, Sumru'ydu dakikalardır bağıran kadının. Sürekli tekrar ediyordu asla durmaksızın. "Lider Efe, böyle bir şey yapamaz."
"Anne," diye konuştu yanımda oturan Lider. "Ben benim, aklım da gayet yerinde."
"Abim delirmiş," diye konuşan diğer çocuğa baktım. Benimle aynı yaştaydı. Olayın ciddiyetini fazlasıyla alaya almaktaydı. "Aşk onun gözünü kör etmiş."
"Gurur," diye uyardı annesi. "Odana çıksana sen!" Sumru Hanım, salonun içinde volta atmaya devam etti. "Aklım almıyor hiçbir şeyi. Ne olacak şimdi?"
"Çok güzelsin ya..." Lider'in kız kardeşi, karşımdaki koltukta oturuyor, ellerini çenesine koymuş bir vaziyette bana hayran hayran bakıyordu. Az önce okulundan gelmiş, üstündeki beyaz lakosu ve siyah şort eteğini çıkarmaya vakti bile olmamıştı. "Melek gibisin... Güzellik yarışmasına falan katılsan, kesinlikle dünya güzeli seçilirsin."
Yüzümün ısındığını hissettiğimde, utançla gülümsedim. O an Lider'in de bana doğru dönüp imayla gülümseyerek göz kırptığını gördüğümde, daha çok utanmaya başladım.
"Evlatlarım beni sınıyor!" Sumru Hanım, hayretle konuştuğunda şaşkın bakışları kızının üstündeydi. "Ben ne diyorum, sen neyden bahsediyorsun? Narin... İnanmıyorum."
Narin, annesini duymazlıktan gelerek bakışlarını abisine çevirdi. "Kaçırmakta haklısın."
O an Gurur, Narin'in saçlarını karıştırdı. "Geri zekâlı mısın Narin? Biri güzel diye illa kaçırılması mı gerekir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKSIDAKİ ÖLÜM ÇİÇEKLERİ
Teen Fiction"Ne istiyorsun?" sorusu bir fısıltıdan ibaret döküldü dudaklarımdan. "Bu geceyi bana vermeni istiyorum," dedi pürüzlü bir sesle. "Uyuyamadığım tüm gecelere inat, ruhumu iyileştirmeni istiyorum."