Herkese merhaba!
15. bölüm hikayenin önemli bir kısmını içeriyor. Kısa olmasına aldanmayın. Aynı şekilde 16. bölümde de geçmişte neler olup bittiği yine Ömür'ün ağzından anlatılacak. Geçmişte yaşanılanlar satır aralarında değiniliyor, lakin okuyucunun çoğu zaman idrakini zorlaştırıyor. Hikayemizde önemli bir yol katettik ve soru işaretlerinin cevaplarının hepsini finale yakın toparlamak yerine hikayenin bundan sonraki kısmına yaymayı planlıyorum. Zaten oldukça fazla soru işareti var. Böylelikle sizin de anlamanız kolaylaşır. Ayrıca satır aralarında düşüncelerinizi de ifade edin. Yıldıza da dokunmayı ihmal etmeyin.
💕
Keyifli okumalar!Bu arada hikâyemizin afişi nasıl olmuş? Beğendiniz mi bebeklerim?
Bu da yeni kapağımız. 💕
SAKSIDAKİ Ö.L.Ü.M. ÇİÇEKLERİ
XV
"Allah der ki: "Kimi benden çok Seversen, onu senden alırım." ve ekler: "Onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım." ve mevsim geçer, gölge veren ağaçların dalları kurur, sabır taşar, canından saydığın yar bile bir gün el olur... Aklın şaşar, dostun düşmana dönüşür, düşman kalkar dost olur, öyle garip bir dünya... Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur... Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın. En garibi de budur ya... Öldüm der durur, yine de yaşarsın..."
Hazreti Mevlana
Şarkılara besteletilemezdi.
Kitaplara yazılamazdı.
Filmlere çekilemezdi.
Benim ona olan hasretimi hiçbiri, önüme somut olarak koyamaz, anlatamaz ve gösteremezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKSIDAKİ ÖLÜM ÇİÇEKLERİ
Teen Fiction"Ne istiyorsun?" sorusu bir fısıltıdan ibaret döküldü dudaklarımdan. "Bu geceyi bana vermeni istiyorum," dedi pürüzlü bir sesle. "Uyuyamadığım tüm gecelere inat, ruhumu iyileştirmeni istiyorum."