Ö.L.Ü.M. - XXVI

451 24 108
                                    

Selam bebeklerim! Size yeni bölümü getirdim. Ancak bana destek olmadan geçmezseniz sevinirim. Oy verip yorum yaparak ve bir de beni takip ederek bir sonraki bölüme çabucak ulaşabilirsiniz. 

Bu sefer unutmadan aranızdan seçtiğim okurlarıma bölümü ithaf ediyorum:

ckmk10

ayy_nnuRr

Galaxyangly

Mavenna_

coollimeecokseverim

yalanciserefsiz

Keyifle okuyun!

SAKSIDAKİ ÖLÜM ÇİÇEKLERİ

XXVI

"Yokluğun, cehennemin öbür adıdır. Üşüyorum, kapama gözlerini..."

Ahmed Arif


Ben mi yarattım, ben mi yarattım

Derdi ızdırabı, ben mi yarattım

Günah zevk olmuşsa, vefa yorulmuşsa

Düzen bozulmuşsa, ben mi yarattım.

Batsın bu dünya, bitsin bu rüya

Aşksız geçen ömrüme, yazıklar olsun

Dolmamış çileler...

"Geldi." Lider, ağır bir şekilde başını salladı Ülkü'ye. Bakışları bana dokunduğunda, gözlerinin ardından geçen hisleri tek tek okudum; sırlar birer birer dökülüyor...

Yanımdan çekilen Ülkü, dışarıya doğru adım attı. Lider'in yanına geçtiğinde, ikisinin de arkalarında kalmıştım; çehreleri karşıya dönüktü, fakat orada kimseler görünmüyordu. Kulübenin içinde bulunan genç bir güvenlik adamdan başka biri yoktu.

Aklıma bir sual düştü. Bu gece, onlar için planlı mıydı? Mete gerçekten de gelmiş miydi?

Baş ağrım geçmeye başlasa da kapının kenarından tutunmaya devam ediyordum. Dermansızdım. Gözlerim, ikisinin üstünde gezinirken, aklım karman çorman olmuştu. Karanlıktaydım.

"Mete!" Ülkü bir anda bağırdığında ileriye doğru birkaç adım attı. "Çık ortaya!"

Korkuyla karışık bir heyecan vardı Ülkü'de. Sevinse sevinemiyor, ağlasa ağlayamıyor. Ne yapacağını bilemiyor, bakışlarıyla etrafı tarıyordu. Mete'yi arıyordu.

"Şşşh," diyerek Ülkü'nün önüne geçti Lider. Ellerini havaya kaldırıp Ülkü'nün durmasını ve susmasını sağladı. "Henüz emin değiliz. Gelip gelmediğini bir şarkıdan bilemeyiz."

SAKSIDAKİ ÖLÜM ÇİÇEKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin