Herkese merhabalar!
Uzun zamandır bölüm atamadım, gerekli açıklamayı panomda yaptım. Burayı bununla meşgul etmek istemiyorum.Ama konuşmak istediğim bir konu var. İçimde kaynayan volkanları buraya boşaltmak istemesem de görmezden gelmeyi asla istemediğim bir konu var.
Ben korku filmlerini asla izlemem arkadaşlar, izleyemem yani. Yüreğim kuş gibidir. Etkisinden çıkamam günlerce değil, haftalarca sürer bu. Bakın, bir karakterin ağzından değil, kendi adıma yazıyorum bu cümleleri. Ama keşke bir kitap karakterinin düşüncesini yazıyor olsaydım şu an. Keşke yaşadığımız şu olaylar bir korku filmine ait olsaydı. Akıl alır gibi değil, korkunç. Ülkenin gündemine giren her haber korkunç. Hatta korku filmlerinden de beter. Ve bunlar asla görmezden gelinemeyecek şeyler.
Neye kime nasıl güveneceğiz, inanın bilmiyorum. Birbirimizi kime emanet edeceğiz, bunu da bilmiyorum. Ama bunun bir gün değişmesi gerekiyor. Değiştirmemiz gerekiyor. Susmamalıyız. Yeni ve yine korkunç bir haber gündeme girmeden, engel olmalıyız. Her defasında aynı şeyleri yaşamamak için ve sıradaki kişiler bizlerden biri olmasın diye mücadele etmeliyiz.
Ve en önemlisi birbirimize düşman olmamalıyız.
Unutma, bir kitap karakteri değilsin. Hayatını sil baştan yazacak bir yazara sahip değilsin. Bu hayat senin. Geçmişe gidip hiçbir şeyi değiştiremezsin ama geleceğini sen inşa edersin.
❤️🩹
Bölüm ithafı;Değerli okurlarıma, hepinize.
🫂💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKSIDAKİ ÖLÜM ÇİÇEKLERİ
Genç Kurgu"Ne istiyorsun?" sorusu bir fısıltıdan ibaret döküldü dudaklarımdan. "Bu geceyi bana vermeni istiyorum," dedi pürüzlü bir sesle. "Uyuyamadığım tüm gecelere inat, ruhumu iyileştirmeni istiyorum."