21. A város, ami tönkretette a lányt

2.2K 145 35
                                    

Dani Renaldi szemszöge

Talán bekellene mennem egy kaszinóba, és feltenni az összes pénzem pókerben.

Te szerencsétlen, milyen pénzt akarsz feltenni, ha egy cented sincs?

Tuti, hogy nyernék, és akkor elhúzhatnék innen, és megsem állnék a világ végéig.

Hogy nyernél, ha nem tudnál mit feltenni? Még egy hajléktalannak is több pénze van mint neked.

Ez itt Monaco! A kaszinók városa. Bolond lennék, ha ezt nem használnám ki! Itt a lehetőség, hogy meggazdagodjak, és egy életre lerázhassam magamról Charlest.

Csak még jobban bajba fogod keverni magad, Renaldi! Amikor mérges vagy, akkor hozod a legrosszabb döntéseidet, amikből aztán ki sem tudsz mászni egyedül. Utálsz segítséget kérni! Akkor gondolkozz épeszűen, és felejtsd el azt, hogy kaszinózni mész, és még a monacói embereket is magadra haragítod, mert nem fogod tudni megadni az összeget, amit majd elveszítesz pókerben...

Mi a fasz? A belső hangomnak miért van Charles hangja? Nem hiszem el, hogy a kis féreg képes volt beleköltözni a gondolataimba.

Hallgatnod kéne a belső hangodra! A zsigereidben érzed, hogy rossz döntést akarsz meghozni, csak azért mert megbántott...

Rohadtul megbántottál, Charles! Mindig is tudtam, hogy utálsz, de soha nem gondoltam volna arra, hogy egy bazinagy kellemetlen probléma vagyok a számodra, amit elkell intézned. Azt hittem, hogy azzal ha hozzád költözöm, akkor talán közelebb kerülünk egymáshoz. Bassza meg, azt hittem, hogy Te leszel a családom. Megakartam bízni benned. A Te számodra viszont én megbízhatatlan vagyok. Egy időzített bomba, aki akár mikor felrobbanhat, és magával húz téged is meg a családodat is. Talán még félsz is tőlem. Szerinted én vonzom a bajt, és azzal, hogy magadhoz költöztettél, téged is magammal húzlak a mélybe. Soha nem tennék ilyet. Hisz a családod a mindenem. Nem akarlak állandóan kiakasztani, de egyszerűen én ilyen vagyok! Egy esztelen, meggondolatlan, undok béka, akinek Arthuron és Maxen kívül soha nem volt normális barátja. Nem tudom, hogy kell barátkozni, jó?

Ezt elkellene mondanod így neki is.

Kurvára, pofa be belsőhang Charles! Rohadtul nincs helyed a gondolataimban!

Szerintem már ő is megbánta azt, ahogy beszélt veled.

Kellemetlen problémának nevezett! Ráadásul az új csajának! Rohadt ciki.

Mi van akkor, ha nem is úgy gondolta?

Elkell tűnnöm Monacóból, de ahhoz pénz kell.

Kitudja milyen hosszú idő után álltam csak meg. A kikötőben járhattam. Talán a Sors különleges fintora volt, hogy pont egy kaszinó épülete előtt fáradtam ki, és muszáj volt megállnom. A Micimackó plüsst jobban magamhoz szorítottam, és ránéztem a pompás épületre, ami kívülről úgy nézett ki, mint egy palota. Limuzinokból szálltak ki az emberek, és mindannyian kivoltak öltözve. Öltönybe öltözött alakok segítették ki a nőket a méregdrága kocsikból, akik akár egy hercegnők úgy vonultak fel a lépcsőkön.

Apa soha nem engedett be magával egy kaszinóban sem mikor itt jártunk. Otthon tanított pókerezni, és mindig azt mondta, hogy ebben legalább jobb vagyok mint a gokartozásban. Mindenbizonnyal ezért is döntöttem el magamba, hogy bemegyek a sok luxus kurva és fasz közé, és megmutatom nekik, hogy hogyan is kell nyerni.

Ne csináld, Dani! Bajba fogod keverni magad...

Kussolj, belsőhang Charles! Pénzre van szükségem, és itt áll előttem a nagy lehetőség! Senki nem fog tudni lebeszélni erről.

Bad Idea, Right? | Charles Leclerc | ✔️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt