A C T // A Ferrari igazi pilótája

1.1K 92 26
                                    

- Túlságosan szótlan vagy. – jegyezte meg Charles amikor a hotel előtt beültünk az autóba ami kivitt a pályára. Először úgy tettem mint aki nem hall semmit, ezért csak egyszerűen fogtam magam és beültem hátra az ülésre. Voltam olyan naiv, hogy azt hittem, hogy ennyivel megúszom a dolgot, ugyanis szent meggyőződésem volt, hogy Charles úgyis előlre ül az anyósülésre, és esélye sem lesz kérdezősködni, hogy mi van velem. Annál jobban összerezzentem mikor az autó másik felöli hátsó ajtaja kinyílt, Charles pedig bemászott hátra. – Nem is szótlan, inkább furcsa. – a fejét enyhén megdöntötte és úgy vizslatott. Nem mondtam semmit, csak becsuktam az ajtómat, majd felhúztam magamhoz az egyik lábam és jó erősen átöleltem, miközben kibámultam az ablakon.

Annyival szívesebben maradtam volna még Maranelloban. De nem lehetett, ugyanis egy újabb futamhétvége állt előttünk. Az első futamhétvégém, amikor Dani Renaldiként vagyok jelen, és nem úgy mint az Arctalan Pilóta. Az első futamhétvégém, amikor az emberek ismerik a valós személyiségemet. Nincs huszonnégy órája annak, hogy az internet csak azzal van tele, hogy én vagyok a Forma egy kurvája, aki azért pilóta mert végigment szinte az összes pilótán, és most az újabb áldozatom Charles Leclerc, akit nem csak magamba bolondítottam az ostoba bájommal, hanem a helyére is pályázok, ugyanis azért jöttem csak össze vele, mert elakarom venni tőle a legnagyobb álmát, vagyis azt, hogy világbajnok legyen a Ferrarival. És ha ezt elvettem tőle, akkor nevetve szakítani fogok vele, és állok tovább a következő pilótához. Miközben magamban élvezkedve fogok nevetni, hogy tönkretettem az ártatlan Charles Leclercet. Mert én csak ahhoz értek. Hogy tönkreteszem a pilótákat, majd tovább állok az újabb áldozatomra.

Nem csak az Instagram, Twitter, Facebook és TikTok volt tele rajongók által elindított utálkozó bejegyzésekkel, hanem egyre több komolyabb újság is lehozta a cikkeket rólam, és az életemről. Megtalálták azt, hogy ügyeim voltak az olasz maffiával – ami csak még nagyobb lavinát indított el, és mostanra az emberek háromnegyede biztosra állítsa, hogy Charlesal csak a pénze miatt vagyok, és mikor leszívtam a bankszámláját és rendeztem a piszkos ügyeimet, úgy szakítok a monacoival, hogy nem csak a méltóságától fosztottam meg, hanem a vagyonától is – tudják azt, hogy kidobtak az iskolából és sokkal később érettségiztem le a koromhoz képest, amiből megállapították, hogy rohadt buta vagyok, aki jó ha összeadni tud, de még ebben is kételkednek. Összehasonlítottak Charles régebbi barátnőivel és megállapították, hogy egy dagadt vagyok és rusnya. Képeket találtak arról mikor az apám temetése volt, és ebből az jött le, hogy egy szívtelen ribanc vagyok aki még az apja temetésén sem volt képes sírni. Állítólag azért nem sírtam, mert egy önző féreg vagyok, aki csak magával törődik és mindenki máson átgázol. Mert engem senki más érzései nem érdekelnek, hiszen csak a saját érdekeimet nézem.

Hiszen én egy hírnévre vágyó kurva vagyok.

- Dan? – éppen készültem elővenni megint a telefonom. Miért is akartam megint megnézni az internetet? Miért vonzódtam ahhoz, hogy még több utálkozó kommentet olvassak, mikor tudtam, hogy ennél rosszabbat nem is tehetnék? Mert érdekelt az emberek véleménye. Pontosan mint egész életembe. Csak ezelőtt nem az emberek véleménye érdekelt, hanem csak az apámé. Eddig csak az apámnak akartam megfelelni, akitől pontosan ennyi negatívumot kaptam mint most az idegen emberektől. És most ezeknek az ismeretlen embereknek akartam hirtelen megfelelni. Pont úgy ahogy eddig az apámnak akartam bizonyítani, hogy jó pilóta vagyok, most az embereknek akarom ugyan ezt bebizonyítani. Hogy nem csak holmi másodpilóta vagyok. Hogy Charles nem jobb tőlem, mert vagyok én is ugyan olyan jó mint ő. Hogy igenis nekem is van helyem a Ferrarinál.

- Mi az? – amikor meghallottam Charles hangját, hirtelen megálltam a mozdulatban és már nem is akartam ránézni a telefonomra. Jobb is.

- Jól vagy? – ráncolta össze egy kicsit a homlokát majd tenyerét az ülésre tette és onnan figyelt...talán aggódva? Az a baj, hogy túlságosan jól ismert már és tudta, hogy mikor van valami gond. Valahogy nem akartam elhinni, hogy ő semmit nem olvasott tegnap óta az interneten. Hiszen állandóan twitteren volt. Most mégis úgy csinál mintha semmi nem történt volna. Vajon tényleg nem látta a cikkeket? Vagy azt hiszi, hogy én nem láttam?

Bad Idea, Right? | Charles Leclerc | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin