A C T // Repülőtér

1.2K 90 39
                                    

Charles:

Miért nem jöttél vissza a hotelszobánkba?

Charles:

Most komolyan azt játszuk, hogy nem veszed fel a telefont?

Charles:

Se a telefont nem veszed és vissza sem írsz?

Charles:

Ó, szóval azt játszuk, hogy láthatatlannak nézel?

Charles:

Látom, hogy elolvasod az üzeneteimet!

Charles:

Oké, nem akarsz visszajönni a hotelszobánkba. Oké, láthatatlannak nézel. Oké, úgy csinálsz mintha utálnál mert félsz a FIA-tól, de kurvára visszahívhatnál!

Charles:

Tegnap estétől nem hívtalak, hogy adjak egy kis teret. Tudom, hogy ez most túl sok neked, és nem gondolkozol tisztán.

Charles:

Komolyan kijelentkeztél a hotelből úgy, hogy nekem még csak nem is szóltál?

Charles:

Most megint nekem kell bocsánatot kérnem? Tudod Daniell, rájöttem arra, elegem van. Arthur nem beszél velem, miattad. Az anyám úgy néz rám mintha egy katasztrófát műveltem volna le. És most megint én érzem magam szar embernek, mikor a probléma mindig is Te voltál. Az egyetlen hibám az volt, hogy ellöktelek magamtól amikor elloptad a kocsim. De utána állandóan azon voltam, hogy rendbehozzam azt! Én harcoltam értünk! Állandóan nem csináltam mást csak a Te kedvedbe próbáltam járni. Nem akadtam ki mikor megtudtam, hogy Te vagy az Arctalan Pilóta! Pedig hónapokig hülyére vettél és a szemembe hazudtál! Képes voltam összeveszni Maxel és Te miattad lett újra a legnagyobb riválisom, mert én téged választottalak. És Te mit tettél értünk? Az első adandó alkalommal kikezdtél a legjobb barátommal, mikor tudtad, hogy kedvellek téged. A FIA kérését gondolkodás nélkül teljesítetted, mégcsak eszedbe sem volt harcolni az ostoba akaratuk ellen. Mintha csak a megfelelő pillanatra vártál volna, hogy mindenkivel közöld azt, hogy tényleg nincs közöttünk semmi! Így belegondolva szerintem neked én tényleg csak egy játékszer voltam. Nem én játszottam veled, hanem Te velem! A szex jó volt közöttünk az tény és való, de azon kívül más? Felőled másra biztos nem voltam jó, csak arra, hogy megkeféltesd magad velem, majd tovább állj. Kihasználtál, ugye? Soha szart sem éreztél irántam. Még a saját Anyád ellen sem szálltál szembe! Hagytad, hogy azt mondja, hogy nem vagyok jó hozzád. Azért nem szóltál közbe, mert tényleg nem vagyok jó neked, mi? Jesszusom, én meg azt hittem, hogy velem van a baj ebben a kapcsolatban. Várjunk, milyen kapcsolat? Soha nem voltunk kapcsolatban, hiszen csak keféltünk! És miattad nem voltunk kapcsolatban, mert te állandóan úgy játszottál, hogy kibújj az alól, hogy összekelljen jönnöd velem. De ezen a hétvégén végre sikeresen kinyitottad a szemem. Mi még csak csapattársak sem vagyunk, hanem riválisok! Most mondhatnám azt, hogy szakítok veled, de nem tudok szakítani, mivel csak csapattársi viszony van közöttünk. Nem kell visszaírnod. Sőt csinálj mindent úgy ahogy a FIA akarja. Mert Te örülsz, hogy megszületett ez a döntés. De csak, hogy tudd, én gondolkodás nélkül téged választottalak volna a Ferrari helyett...

Ne sírj.

Ne sírj.

Nem éri meg egy srác miatt sírni, pláne nem egy Leclerc miatt nem. Mégis mióta fogadom meg én az anyám szavait? Mondjuk a hétvége óta mióta nem voltam mással csak vele.

Bad Idea, Right? | Charles Leclerc | ✔️Where stories live. Discover now