Charles Leclerc szemszöge
Soha nem éreztem még magam olyan távol Danitól, mint azokban a percekben. A különleges az volt, hogy amúgy csak pár lépés választott el tőle, de mégis olyan érzésem volt, mintha több ezer kilométer távolság lett volna közöttünk. Ő a lakás erkélyén ült felhúzott lábakkal és a térdeit ölelgetve bámulta az alattunk elterülő kikötőt. Miközben én meg a nappaliban ültem a kanapén és úgy csináltam mint aki nagyon belevan merülve a tévében menő sorozatba. Dani minden bizonnyal azt is hitte, hogy túlságosan érdekel a sorozat, miközben valójában órák óta nem csináltam mást csak titokban a lányt néztem, aki szintén órák hossza ült az erkélyen, csöndben. Mekkora gáz lehetett közöttünk, ha a mindig nagyszájú lány, aki soha a büdös életben nem tudta befogni a lepcses száját, nem tudott mit mondani nekem. Vagy lehet, hogy tudott volna mondani, egyszerűen csak nem akart, vagy inkább nem mert. Nem mert, mert rettegett attól, hogy a FIA megtudja és akkor búcsút mondhat a szerződésének a Ferrarinál. A lánynak, akit soha nem érdekelt a vezetés, a versenyzés, hirtelen fontosabb lett egy szaros szerződés mint én. Többre tartotta azt, hogy a forma egyben maradhasson, mint az, hogy velem maradjon. Gondolkodás nélkül fogadta el a FIA szerződését és dobott el engem. Azt hiszem, hogy most megértettem, hogy mit érzett Dani akkor amikor egyik napról a másikra én ellöktem őt magamtól. Kegyetlen szar érzés mit ne mondjak. Azért szar érzés mert én azt hittem, hogy szeret engem. Naiv voltam ismételten? Én csesztem el valamit, amit egészen idáig nem vettem észre? Vagy miért választotta a FIA-t helyettem? Én vagyok az ostoba, hogy én gondolkodás nélkül nem fogadtam volna el a FIA döntését? Nem kellett volna igen-t mondanunk, hiszen nem kényszeríthettek volna ekkora baromságra. Egy csomó ügyvédet felkerestem, akik azt mondták, hogy a FIA sok mindent megtehet, de nem tehetnek ki teljesen a forma egyből. Ha a szerződésünket a Ferrarinál el is veszítjük – de ez Freden is múlik – akkor is más csapat nyugodtan leszerződhet. De Dani még csak esélyt sem adott arra, hogy el legyen neki magyarázva normális körülmények között a dolog. Amiből azt a következtetést vontam le, hogy Dani már minden bizonnyal régebb óta fontolgatta azt, hogy szakít velem. Túl könnyen továbblépett, én pedig megint egyhelyben toporzékolok és képtelen vagyok elengedi őt, miközben meg rohadt mérges vagyok rá, és legszívesebben annyit üvöltenék vele amíg hangom van.
Aztán rám néz azzal az ártatlan tekintetével, amiből sugárzik a segélykérés. Lehet csak én képzelem ezt be, de szentül megvagyok győződve, hogy ez a lány aki itt ül az erkélyen nem az én Danim. Az én Danim soha nem bántott volna meg engem. Talán nem ismerem őt igazán és egy olyan lányt próbálok elképzelni aki amúgy nem is létezik? Ismerem Danit, és az én Danim hirtelen eltűnt Maranelloban miután visszajöttünk arról az egynapos kirándulásunkról. Amikor parkban voltunk és Ő meg Nina beszélgettek, Danival akkor ott azon a padon történt valami. Tudom! És ezt az állításomat csak az is megerősíti, hogy rosszul lett. Ha minden rendben lenne vele, akkor nem adná be magának az inzulint úgy, hogy amúgy nem eszik. Mintha újra visszacsöppentünk volna pár évvel ezelőttbe miután meghalt az apja, Dani élete pedig tönkrement. Most is ugyan úgy azt állítja, hogy minden rendben van. Pedig rohadtul nincs semmi rendben. Dani testét jobban ismerem mint az enyémet. A kulcscsontja utoljára akkor volt ennyire látható, amikor először elhoztam Őt Maranellobol Monacoba. Mégpedig azért ennyire látható mert nem eszik rendesen és fogy. Úgy ahogy a derekánál lévő csont is látszik, ami mikor kirándultunk még nem volt ennyire feltűnő neki. Dani nem eszik rendesen, hiába is állítja az ellenkezőjét. Ma el sem hagytam a nappalit, ami a konyhával van egybekötve. Egyetlen egyszer nem láttam meg a hűtő közelébe. Undorító dolog a hazudozás, de nem mondtam neki igazat arról, hogy nincs hová mennem. Anya gondolkodás nélkül befogadott volna, hiszen Mimi is nála volt. Sőt maradhattam volna Pierrel, Ninával és Junieval is. Vagy kivehettem volna egy lakosztályt valamelyik hotelben. De nem tettem. Mégpedig azért nem tettem mert Dani mellett akarok lenni.
YOU ARE READING
Bad Idea, Right? | Charles Leclerc | ✔️
FanfictionTudom, hogy Ő az egyetlen barátom bátyja, és azt is tudom, hogy utálnom kell őt, mert az apám mindig ő hozzá hasonlított, de Istenem amikor rá nézek... valószínűleg nem kellett volna igent mondanom, amikor felajánlotta, hogy lakjak nála...rossz ötle...