- Én is veled mehetek? - kérdeztem izgatottan, miközben a hotelszoba nappalijából azt figyeltem, ahogy Charles a fürdőszobában lévő tükör előtt áll, és a haját igazgatja.
- Nem! - jött ismételten ugyanaz a válasz, amit az elmúlt másfél órában már vagy százszor megkaptam tőle.
Charles ugyanis éppen bulizni készült a barátaival. Vagy inkább a pilótákkal? Sokkal inkább a pilótákkal, hiszen futamhétvége volt, és egy állítólagos barátját sem láttam itt. Szóval egyértelmű volt, hogy a pilótákkal készült szórakozni. Ami azt jelentette, hogy Oscar is mindenbizonnyal ott lesz a helyszínen! Ezért nekem is rohadtul ott kellett lennem. De egyedül nem mehetettem oda, hisz azt sem tudtam hol beszélték meg. Jó az sem biztos, hogy Oscar is ott lesz. De mi van ha mégis, én viszont nem?Hát hogyan leszek így Dani Piastri, ha Charles nem hajlandó elvinni magával?
- Akkor legalább add meg Oscar számát. - forgattam meg a szemeimet, ugyanis tudtam, hogy a döntésén úgysem fog változtatni. Már új bébiszittert is keresett nekem arra az időre, amíg ő ma éjjel nem lesz mellettem. Pöcs. Mintha nem tudnék magamra vigyázni. Teljesen leminősít.
- Honnan lenne meg nekem Piastri száma? - kérdezte felháborodva. Nem tudom miért, de feltűnt, hogy akár mikor elhagyja Oscar neve a számat, Charles arca elsötétül. Talán rivalizálnak? Nem hinném. Mármint tegnap éjjel véginéztem az idei szezon összes részét, és nem úgy tűnt mintha Charlesnak és Oscarnak valami baja lenne egymással. Oscar egy kis újonc volt és épp próbált helytállni. Az viszont egyértelmű, hogy Charles nem bírja az ausztrált. De miért nem? Hiszen még csak sajtótájékoztatójuk sem volt soha együtt. - Egy mondtanál többet nem beszéltem vele a szezonba - tette hozzá mintha ez nagyon fontos lett volna közölnie velem - Nem mintha nagyon zavarna, vagy változtatni akarnék ezen.
- De én beszélni akarok vele! - miért voltam olyan hülye, hogy úgy elmentem a garázsából, hogy nem kértem el a számát? - Elakarom hívni...
- NEM LÉTEZIK SZERELEM ELSŐ LÁTÁSRA, FOGD MÁR FEL! - üvöltötte el magát Charles teljesen kikelve magából, majd egyszerűen fogta, és rám csapta a fürdőszoba ajtaját. Ez a duma most honnan jött, mikor nem is ez volt a téma? Még a csukott ajtón is keresztül hallottam ahogy magában morog.
- PEDIG LÉTEZIK! - kiáltottam vissza. - ÉN ÉS OSCAR VAGYUNK RÁ AZ ÉLŐ PÉLDA! - nem tudtam eldönteni, hogy tényleg szerelmet e éreztem Oscar iránt, vagy egyszerűen csak azért állítottam ezt, mert Charles teljesen kiakasztotta ez a dolog. Köztudott tény, hogy én meg nagyon is bírtam kialasztani őt.
Mi baja volt Charlesnak a szerelem első látásra cuccal? Nem hiszem el, hogy soha nem érzett még olyat valaki iránt, hogy első látásra megdobbant a szíve.- TE ARRA VAGY AZ ÉLŐ PÉLDA, HOGY ENGEM KIKÉSZÍTS! HULLANI KEZDETT TŐLED A HAJAM, RENALDI! - nem lettem volna a szomszéd szoba lakója, akinek ezt az ordítozást kellett hallgatnia. Legalább azt már tudom, hogy jó a hallása.
- NEM KELLEK ÉN AHHOZ, HOGY KIKÉSZÍTSELEK, UGYANIS KIKÉSZÍTED TE SAJÁT MAGADAT! - vágtam le magam a kanapéra, miközben alig bírtam visszatartani a nevetésemet a gyerekes viselkedésétől. Mert úgy viselkedett most, ezzel a kiabálásával, meg azzal, hogy bezárkózott a fürdőszobába. Az agyam azonban csak azon tudott járni, hogy mi a franc baja van a szerelemmel? Mert egyértelmű volt, hogy volt valami baja. Lehetséges, hogy irigykedik csak? Mi van akkor ha ő még soha senkibe nem volt szerelmes első látásra? Az nem lehet, hiszen egy csomó barátnője volt.
Nem bírtam ki, hogy ne nevessek fel. Egy jó hangosan nevetés tört fel belőlem, az abszurd gondolatomnak hála, és még a hasamat is megkellett fognom, mert éreztem, hogy ebből egy hosszan tartó vigyorgás lesz. Még a szemeimet is becsuktam, és amikor kinyitottam, hirtelen belém fagyott a nevetés. Kék hatalmas szempár bámult rám, amitől úgy betojtam, hogy szó szerint lecsúsztam ijedtembe a kanapéról.
YOU ARE READING
Bad Idea, Right? | Charles Leclerc | ✔️
FanfictionTudom, hogy Ő az egyetlen barátom bátyja, és azt is tudom, hogy utálnom kell őt, mert az apám mindig ő hozzá hasonlított, de Istenem amikor rá nézek... valószínűleg nem kellett volna igent mondanom, amikor felajánlotta, hogy lakjak nála...rossz ötle...