Charles Leclerc szemszöge
- Ezt ha tudom, kérek kölcsön Junie pelenkájából – a mellettem ülő lány nem szólt semmit, csak erősebben beszívta az alsó ajkát. Röpke pillanatra néztem csak rá, de az agyamba megint nem járt más, csak az, hogy mennyire szívesen megcsókolnám. Imádtam mikor az alsó ajkát harapdálta, ugyanis olyankor az ajka jobban megduzzadt és bevörösödött. És még csak félre sem tudtam állni, ugyanis az autópálya kellős közepén voltunk. Baszki, már lassan tizenkét órája nem csókoltam őt meg! De várjunk csak, én most mérges vagyok rá! Hiszen fél óra nem telt el azóta, hogy pisimegállót kellett tartanunk, és most megint azért hisztizik, hogy álljak félre. Pontosan ezért morcos már megint, mert én nem álltam rögtön félre, mikor kijelentette, hogy vécére kell mennie. Dani mindig is forró fejű volt, és nem igen értette, hogy mi az a szó, hogy nem, de könyörgöm mégis hol álljak meg vele az autópályán, ahol mégcsak pihenő megálló sincs? Sőt azt sem tudom, hogy pontosan milyen távol vagyunk a következő várostól. Az elmúlt fél órában nem láttam az út mellett mást csak erdőt. – Rosszabb vagy mint Junie! Ő nem hisztizik ennyit mint Te, pedig Ő még csak egy éves múlt, te meg kétszer annyi idős vagy mint Junie. – féloldalasan láttam ahogy grimaszol és engem próbál utánozni ahogy leszidtam. Végül felhúzta a jobb lábát az ülésre és magához szorította. Talán szólnom kellett volna neki, hogy ezt ne csinálja, ha tényleg annyira nagyon kell pisilnie, ugyanis ezzel, hogy szoríts magához a lábát csak még jobban fog kellenie a vécét használni. De voltam olyan gonosz, hogy nem figyelmeztettem. Ám a kislány ennyivel nem érte be. Ismét kezébe vette a szívószálas dobozos üdítőjét, és annak ellenére, hogy a húgyhólyaga már így is tele volt, megint inni akar. – Ne igyál már, Ma Faute! – egyik kezemmel elengedtem a kormányt, csak azért, hogy tudjam megfogni az üdítőt és hogy kivegyem a kezéből. De addigra a szívószál már a szájában volt és épp készült megszívni, mire én meg a kelleténél kicsit erősebben megszorítottam a dobozt, az üdítő pedig hevesebben csúszott a szívószálba amire Dani nem számított, így másodpercekkel később a vanília színű rövidnadrágja tiszta piros lett az epres üdítőtől, amiből még az orrába is valahogy jutott, a lány pedig köhögni kezdett. Baszki, a végén még megölöm a saját barátnőmet. Dani köhögött mintha csak az élete múlna rajta, én pedig tapostam a fékre, és álltam meg az út közepén, hogy tudjam megütni a hátát, amit talán túl hevesen csináltam idegességembe, mert Dani úgy nézett rám mint aki mindjárt visszaüt. Minket tényleg nem lehet huzamosabb ideig egyedül hagyni, mert rosszabbak vagyunk mint az ovisok, és mindig leművelünk valamit. – Jól vagy? – kérdeztem és elkezdtem törölgetni az arcát a pólóm ujjával aggódva. Dani még köhögött egyet utoljára, de azért bólintott.
- Úgy nézek ki mint aki menstruál, de elfelejtett betenni tampont. – nézett le az ölére ahol az üdítő landolt. Követtem a tekintetét, és egy kicsit elpirultam.
- Vedd le a nadrágod és nem fog zavarni. – mondtam végül pimaszul. Kezd betegessé válni, hogy nem bírok nyugodtan maradni mellette. Mármint komolyan tényleg magamban számlálom az időt, hogy mikor értem utoljára hozzá. A nulláról kezdjük, Charles! Arra vágyik, hogy beszélj az érzéseidről.
- Aztán meg az árokban kötünk ki, mert állandóan a bugyimat fogod nézni – forgatta meg a szemeit, majd hátranyúlt a táskájáért és elővett belőle egy papírzsepit, és aztán azzal kezdte törölgetni a foltot a nadrágján. Nem vitatkozhattam vele az állításán, ugyanis igaza volt. – Viszont most, hogy megálltál elmehetek pisilni – a keze már az ajtó kilincsén volt és tényleg készült kiszállni.
- Te normális vagy? Az autópálya közepén vagyunk. Nem szállhatsz csak úgy ki! – kaptam el a karját és rántottam vissza, és védtem meg az öngyilkos gondolatától. – Mardj a fenekeden. Felnőtt nő vagy, visszatudod tartani.
VOUS LISEZ
Bad Idea, Right? | Charles Leclerc | ✔️
FanfictionTudom, hogy Ő az egyetlen barátom bátyja, és azt is tudom, hogy utálnom kell őt, mert az apám mindig ő hozzá hasonlított, de Istenem amikor rá nézek... valószínűleg nem kellett volna igent mondanom, amikor felajánlotta, hogy lakjak nála...rossz ötle...