6 Част

1.9K 60 12
                                    

Гледна точка на Ванеса

- Махай се.

Извиках през вратата на Итън, който гледах от шпионката.

- Моля те, зайче, Ванеса, бях пиян. Наистина. Не знам от кой съм я взел и няма да се повтори, обещавам ти.

- Гледай си работата.

- Моля те. Няма да пуша повече, обещавам ти. Снощи ме беше прехванало нещо, знаеш че няма да наруша обещанието си.

Стиснах зъбите си.

Лъжец.

Не осъзнах кога отворих вратата и му ударих шамар през лицето. Той леко отстъпи и изръси нещо.

- Добре, можеше и да не ме удряш. Ще спреш ли да ми се сърдиш, моля те.

Погледнах към ръката му и видях шоколад.

Той ми го подаде.

Взех го и тряснях вратата под носа му.

- Това значи ли че ми прощаваш?

- Ще видим.

Качих се нагоре по стълбите и право към стаята си.

Преди да влезна чух гласа на майка си.

- Кой беше на вратата?

- Никой.

- Добре.

Отворих прозореца защото имах нужда от въздух.

Видях че Итън го нямаше отпред, а после видях тялото му накрая на улицата.

Погледнах в новата къща до нас и видях че табелата с ,, Продава се " я нямаше.

Някой беше купил тази къща?

Единия прозорец в стаята ми гледаше към улицата, а другия към стената на съседската къща.

Затворих прозореца.

Между къщите имаше доста пространство, на което растеше дъб.

Лесно можеше да се премине до другите прозорци, а и не знаех какви са новите ми съседи.

Спуснах ключалката на прозореца, за всеки случай.

Взех си бельо и влезнах в банята.

Пуснах топлата вода и измих косата си.

След това и тялото си.

Днес беше неделя, значи утре трябваше да отида на училище, и вероятно да видя новия си класен.

По дяволите колкото и да ме издразни е доста секси.

Дланта му е сигурно колкото главата ми, а да не говоря за тялото му. Като на гръцки бог.

Косата му е тъмна, но когато слънчев лъч проблясна над нея, краищата ѝ се превърнаха в русоляви.

Просто риза, панталон и вратовръзката на училището. Нищо повече, а изглеждаше толкова...

По дяволите да не мисля за учителя си докато по някаква случайност си имам приятел? А и със сигурност си има съпруга, просто излъга.

Извадих лосиона си и минах с него по кожата си. Оправих косата си, а след това направих леки къдрици в краищата ѝ, тъй като и без това беше прекалено дълга, но и имах доста време.

След като бях готова облякох бельото си и излезнах от банята.

Облякох си блуза и анцуг и чух гласа на майка си от стълбите.

- Скъпа, ела да се запознаеш с новите ни съседи!

Teacher's PetWhere stories live. Discover now