Гледна точка на Том
Майната му.
Толкова е перфектна, просто искам да я съсипя.
От чукане.
Дръпнах я от вратата и тръгнах към спалнята.
Хвърлих я и се качих на леглото.
Отново нападнах устните ѝ, докато ръцете ми изваждаха пуловера от дънките ѝ.
Ръцете ѝ хванаха тениската ми издърпвайки я през главата.
Хванах блузата ѝ и я издърпах през главата ѝ, разкривайки предполагаемият ѝ розов сутиен.
Устните ми минаха по врата ѝ, а след това спряха до сутиена.
Ръката ми внимателно отиде до закопчалката.
Леко се надигнах до нивото на лицето ѝ, хващайки врата ѝ и извръщайки погледа ѝ към мен.
- Да го сваля ли?
Тя бавно кимна докато леката усмивка се появи на лицето ми.
Палецът ми погали долната ѝ устна, а после отиде в устата ѝ, докато другата ми ръка разкопча дантелата.
Дръпнах бавно презрамките по ръцете ѝ, очаквайки отказ или подобно.
Спрях преди да сваля плата от гърдите ѝ и наистина да изгубя разума си.
- Искам да ми кажеш ако нещо не е наред, става ли?
- Розово?
Кимнах, изкарвайки палецът си и навлажнявайки устните ѝ.
- Розово.
Потвърдих захвърляйки дантелата нанякъде.
По дяволите.
Имах чувството че пред мен са най- перфектните гърди които съм виждал през целият си живот.
Ръката ми хвана едната, а устните ми се насочиха към втвърденото розово зърно на другата ѝ.
- Мамка му заклевам се, че ако те видя в къщата ми със сутиен отново...
Захапах нежната ѝ кожа, а в стаята се разпръснаха тихи стонове.
- Ще си имаме проблеми.
Затегнах бавно хватката си около врата ѝ, докато дишането ѝ не се затрудни леко, но пък сладко.
Отидох до другата ѝ гърда, засмуквайки също, а пръстите ми нежно минаха по кожата ѝ.
Спуснах бавно надолу ръката си разкопчавайки копчето на дънките ѝ.
- Прекрасна си.
YOU ARE READING
Teacher's Pet
RomanceТом Сицилиано - 29 годишния преуспяващ мъж в кариерата си на учител принуден да се премести в малко градче само заради семейните желания на баща си. Ванеса Фаверо - 17 годишната ученичка, добри оценки, освен по химия, с идеалното гадже, идеалната р...