53 Част

1.5K 75 15
                                    

Гледна точка на Ванеса

Загледах се в светлия екран на лаптопа си.

Тази вечер онези съседи си бяха у тях и най-накрая се чувствах спокойно у дома.

Огледах отново черният ключодържател по поръчка с лек надпис с цвят по избор.

Ride, like you fuck me.

Беше ли вулгарен.

Да, със сигурност.

Трябва ли дори да се замислям да го купя на Том?

Не!

Но все пак, дори не бях сигурна дали празнува Коледа.

А и исках да му купя нещо значимо, а ключовете му изглеждаха празни и скучни.

Накрая натиснах поръчай, избрах любимото си розово, за тънкия надпис, за мой почерк и добавих малко сърце.

Изпратих поръчката си и бях благодарна че утре ще я донесат.

Изключих лаптопа си и взех новата си книга, която чаках толкова дълго.

Разказваше се за мъж, обсебен от жена, която е сестра на най-добрия му приятел и му е категорично забранено да я има.

Няма как да не я искаш.

Отворих първата страница, наместих се на леглото и се насладих на тишината.

Бях сама в къщата, имах книга и вече беше десет вечерта.

Каква по-добра идея от това?

~~~~~

Събудих се просто сама. Неделя е. Никакви аларми и никакви глупости.

Усмихнах се и се протегнах, а схванатия ми врат ме накара да простена.

Трябваше поне да оправя горе-долу багажа си.

Мразех да съм неподготвена. Може да си взема и книгата. И още много неща.

Всичко ме чака, но още няколко часа сън, няма да ми навредят.

Забих глава във възглавницата и дори и не  обърнах внимание на вибрирането на телефона си.

Майната му, неделя е и ми се спи!

~~~~~

След още два часа сън станах от леглото. Допълнителните часове ми дойдоха добре.

Взех телефона си и го отворих и бях залята от съобщения.

Повечето бяха спам от Стела.

Teacher's PetWhere stories live. Discover now