56 Част

1.9K 74 12
                                    

Гледна точка на Ванеса

Събудих се от вибриране някъде до себе си.

Отворих очи и видях телефона си на нощното шкафче. Том ли го е донесъл?

Вдигнах ръка, при което въздъхнах от изтощение и лека болка в китката.

Взех телефона и видях номера на мама на него.

Вдигнах и го долепих до ухото си, а очите ми се затвориха.

- Ало?

- Честита Коледа, скъпа!

Леко се усмихнах.

- Честита Коледа, мамо.

- Как си, да не те събудих?

- Всъщност да, но няма проблем, добре съм, ти?

- И аз, обадих ти се да ти кажа, че ти купих страхотен коледен подарък.

- Така ли? Благодаря ти.

- Моля, скъпа. Е, аз ще те оставям, тъй като трябва да отивам. Обичам те, чао!

- И аз.

Казах и чух как линията прекъсна.

Мамка му, от кога не съм спала така добре?

От кога не бях спала изобщо?

Простенах когато се завъртях по гръб и усетих краката си претръпнали.

Майчице, колко пъти се чукахме снощи, 4?

Чувствах се сякаш са ме премазали.

И мамка му топлината и болката между краката ми беше толкова изпепеляващо приятна. Чувството как едва ги усещах и при всяко мърдане потръпвах, караше нови топли вълни да се спират между бедрата ми.

Не знам какво си помислих, но ръката ми сама се стрелна надолу по тялото ми под завивката. Очите ми се притвориха когато ръката ми докосна вътрешните части на бедрата ми, а от докосването получих нови тръпки.

Мамка му, колко болна бях, че усещането за безпомощност на краката ми ми харесваше?

Тих хленч се изплъзна от устните ми когато показалецът ми докосна подутия ми клитор. Свих пръстите на краката си и разтворих краката си, а триенето от тежката завивка извади нов хленч от мен.

Не знаех какво правя, но както в книгите ми, пръстът ми се притисна и завъртя около клитора ми.

- Мамка му.

Издишах псувнята така че самата аз се изненадах от нея.

Teacher's PetWhere stories live. Discover now