Гледна точка на Том
Ако си мислех че аромата ѝ беше подлудяващ, то не знаех какво проклятие е да е смесен с дъжда.
- Сигурен ли сте? Мокра съм, а седалките на...
- Да, не бъди глупава.
Изръсих докато дъжда се усилваше.
Навън вече почти се беше стъмнило.
Огледах задната седалка и видях тениската, която щях да обличам сутринта.
Протегнах се, взех я и ѝ я подадох.
Бедрата ѝ бяха мокри и със сигурност студени.
Пуснах парното.
- Подсуши се с нея. Нямам какво друго да ти дам.
- Но това е тениска, няма ли да Ви...
- Не, използвай я.
Тя стисна тениската и бавно мина по краката си.
Стиснах волана когато леко надигна полата си и, мамка му няма да издържа.
- Може ли да си оставя якето на задната седалка?
Може ли да захвърлиш всичките си дрехи там?
- Да, хвърли и тениската.
Минута и на мен ми стана доста топло.
Съблякох сакото си и останах по черната си риза, с навити ръкави. Дръпнах надолу вратовръзката си, за да освободи врата ми.
Спрях пред тях, но дъжда беше прекалено силен.
- Изчакай, за да може малко да поспре. Вали доста. Не искам да те няма за теста, над който учим цяла седмица.
- Учим?
Тя мина с ръце по бедрата си и стегнах челюстта си.
Изтрай, изтрай.
- Аз уча, вие преподавате и плюс това сигурно си тровите нервите с мен.
- Можеше и да е по-зле.
Тя се заигра с подгъва на полепналата ѝ пола заради дъжда.
Може би започвах да обичам дъжда.
Заради мократа ѝ пола можех да видя добре бедрата ѝ, а заради някои капки дъжд можех да забележа розовата дантела на сутиена.
Стиснах юмруците си.
Още малко, изтрай още малко, за да излезе от колата.В главата ми излезе идея в която ако се опитам да я целуна, тя ще се премести в друго училище. Или ще ме докладва на полицията.
YOU ARE READING
Teacher's Pet
RomanceТом Сицилиано - 29 годишния преуспяващ мъж в кариерата си на учител принуден да се премести в малко градче само заради семейните желания на баща си. Ванеса Фаверо - 17 годишната ученичка, добри оценки, освен по химия, с идеалното гадже, идеалната р...