Гледна точка на Ванеса
- Наистина ще съм Ви благодарен, ако си предадете декларациите до понеделник.
Той минаваше покрай чиновете и раздаваше листовете.
- А в хотела ще има ли басейн?
Чух кикотенето на Кристин.
- Доколкото съм уведомен, да.
- Значи ще можем да Ви видим по бански?
Започнаха да се кикотят още повече, а нещо в мен събуди толкова раздразнение, че ми се искаше да я...
- Госпожице Смит, това е неуместен въпрос, особено към преподавател и класен.
Той подаде лист на мен и Стела, и когато ме погледна отместих погледа си.
Защо въобще провеждаше такъв разговор с тях?
- А ще имаме ли вечерен час?
Адам попита някъде зад мен.
- Ако ще се напивате, може и да Ви покрия, но не и ако бъдете очевидни.
Чуха се няколко радостни вика и смехове.
- А ние си мислехме че сте гаден.
Той леко се засмя, връщайки се на бюрото.
- Това трябваше да го приема като комплимент ли?
Те се засмяха, а той погледна към лаптопа си.
- Добре, сега нека започнем с уроците.
~~~
- Сериозно, ще бъде страхотно. Ще сме в една стая и то защото трябва да сме по двойки.
Усмихнах се на Стела.
- Чух че около хотела имало клуб. Можем да се измъкнем с момчетата? Ще се натряскаме и после ще се приберем. След това ще се наспим, а като се събудим ще отидем на басейна. Според мен ще е супер, какво мислиш?
Повдигнах леко рамене и се замислих.
Дали майка ми щеше да ми даде парите?
Ами ако не ме пуснеше пък?
Аз самата не исках да се прибирам, но трябваше да я гледам. Не можех да я оставя да се грижи сама за себе си около някакъв си непознат и синът му.
Може би не трябваше да ходя.
Но пък исках...
Звънецът за последния час би и всички започнаха да излизат от стаята.
YOU ARE READING
Teacher's Pet
RomanceТом Сицилиано - 29 годишния преуспяващ мъж в кариерата си на учител принуден да се премести в малко градче само заради семейните желания на баща си. Ванеса Фаверо - 17 годишната ученичка, добри оценки, освен по химия, с идеалното гадже, идеалната р...