Açılışa gelenler dağılmış, salonda sadece Lisa, Ari ve Jennie kalmıştı. Jennie ve Lisa bir koltuğa oturmuş Ari de yanlarındaki koltuğa uzanmış uyuyordu. Jennie bacaklarını Lisa'nınkilerin üzerine koymuştu ve açılıştan kalan bir dilim pastayı yiyordu.
"Evlendiğimiz günü hatırlıyor musun?"
Lisa Jennie'nin bacaklarını oluştururken gülümsedi.
"Bu pek de unutabileceğim bir şey değil Jen.""O gün de bugünkü gibi bir konuşma yapıp beni ağlatmıştın!"
Diye şikayet etti Jennie Lisa'nın omzuna yavaşça vururken."Özür dilerim," Lisa kıkırdarken elini Jennie'nin saçlarına götürüp yavaşça okşadı "hislerimi söylüyordum Jen."
Jennie gülümseyerek dudaklarına küçük bir öpücük kondurduğunda bir anlığına bugün yaşananları ikisi de unutmuş gibiydi. Ama tam o anda yattığı yerde kıpırdanmaya başlayan Ari onlara olanları hatırlatmıştı.
Açılış bitmesinde rağmen arkada hafifçe çalan müziğe odaklanıp bir süre sessiz kaldılar, bu esnada Jennie bir yandan başını Lisa'nın omzuna koymuş bir yandan hemen yan tarafta yatan kızının saçlarını okşuyordu.
"Lisa!"
Lisa endişeyle Jennie'ye baktı.
"Bu bizim şarkımız! Bahar balosunda dans ettiğimiz şarkı."
Bacaklarını indirerek oturduğu yerden kalktı ve Lisa'nın ellerini tutarak çekiştirmeye başladı.
"Hadi yine dans edelim."Bu sırada Ari de gözlerini aralamaya başlamıştı.
"Ne oldu anne?""Bir şey yok bebeğim, uyu."
"Dans mı edeceksiniz?"
Lisa Jennie'nin çekiştirmesine daha fazla karşı koyamayıp ayağa kalkarken bir elini de küçük kıza uzattı. Ari gülümseyerek yerinden doğruldu ve iki annesinin elinden tutarak yürümeye başladı.
Lisa'nın konuşmasını yaptığı platforma çıktıklarında Lisa Ari'yi kucağına aldı ve Ari onun boynuna sarılırken o da Jennie'nin belini kavradı. Şimdi Ari ortalarında ve ikisi de ona sarılmış haldeyken üçü beraber dans ediyorlardı.
"Biliyor musun Ari, bu annenle bizim şarkımız." dedi Jennie başını küçük kızın sırtına yaslarken.
Ari onay almak istermiş gibi şaşkın gözlerle Lisa'ya baktı. Lisa gülümseyerek başını salladı.
"O zaman bu şarkı çok eski olmalı!"
Jennie kıkırdadı.
"Hey, şarkı eski olabilir ama annelerin hala çok genç Ari. Sakın tersini düşüneyim deme!"Lisa da küçük bir kahkaha atarken ikisine daha sıkı bir şekilde sarıldı. Bir süre o şekilde dans ettikten sonra Ari kıpırdanmaya başladı.
"Ne oldu Ari?"
"Tuvalete gitmem gerekiyor."
Lisa kızı yavaşça yere indirirken konuştu.
"Seni götüreyim.""Hayır! Ben artık tuvalete tek başıma gidebiliyorum, unuttunuz mu?"
"Evet ama burası evimiz değil bebeğim."
"Ama burası senin yeni yerin olduğu için buraya her zaman geleceğim!"
Diye diretti Ari kollarını bağlarken."Tamam git," dedi Jennie.
"Onu kapıda bekleriz," diye fısıldadı Lisa'ya."Hayır hayır!"
Ari iki annesini de kolundan çekiştirerek koltuklarına oturttu.
"Ben artık büyüdüm. 7,5 yaşındayım! Ve bu yaştakiler her şeyi tek başına yapabilir."Lisa ve Jennie kıkırdadı.
"Pekala bayan çok bilmiş, tuvaletin yerini biliyor musun?"Ari başını salladı ve anneleri onay verir vermez kapıya koştu.
"Büyüyor değil mi?"
"Bu aralar daha çok büyüdüğünü sanıyor," diye kıkırdadı Lisa Ari'yi izlerken.
Jennie karamsar bir ruh haline bürünmüştü. Sessizlik oluşunca olanları tekrar hatırlamaya başlamıştı.
"Bizden ayrılmaya hazır değil.""Bizden ayrılmayacak Jen."
"Ayrılmayacak değil mi? Gerekirse bunun için bürodaki herkese yalvarırım, yani davaya yardım etmeleri için."
"Elinizden geleni yapacağız."
"Biliyorum," dedi Jennie, Lisa'nın kararlı tavrı onu da rahatlatıyordu. İkisi de Ari için her şeyi yapmaya hazırdı ve durum buyken kopmaları imkansızdı.
Lisa hafifçe yerinden doğrulurken Jennie'nin omzunu okşadı.
"Hadi paltonu al Ari geldiğinde çıkarız çok yoruldum."Başıyla onayladı Jennie. O da hem stresten hem de günün temposundan dolayı oldukça yorgun düşmüştü. Yerinden kalktı ve salonun köşesinde duran siyah askılığa doğru yürüyüp üçünün de paltosunu aldı.
"Ari nerede kaldı?"
"Şimdi gelir, hatta buradan çıkıp onu lavabonun önünde bekleyelim. Sonra hep beraber çıkarız," diye önerdi Lisa.
Jennie paltosunu giyip eşinin koluna girdi ve birlikte lavabonun önüne gittiler. İçeride üç tane kabin vardı. Başta tuvaletin kendi kapısını çaldılar, ses gelmeyince içeri girip kabinlerin kapısını tek tek çaldılar. Jennie bir yandan kapıları tekrar tekrar tıklatırken bir yandan da bıkkın şekilde gülümsüyordu.
"Yine saklambaç oynuyor."
Lisa gülümseyerek onayladı.
"Ari nerede acaba?" dedi Ari'nin oyununa ortak olduğunu belirtmek için.
Ancak bu durum dakikalar boyu sürünce ikisi de sıkılmaya başlamıştı.
"Pekala Ari, artık gitmemiz gerekiyor."Ari hala cevap vermiyordu. Jennie Lisa'ya endişeli bir bakış attıktan sonra kabinlerin kapısını teker teker açmaya başladılar.
Ari hiçbirinde yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Baby Project |jenlisa
FanfictionJennie ve Lisa onlara verilen bir proje ödevini fazla ciddiye almak zorunda kalır.