25

1.6K 168 69
                                    

"Mutlu olmalarına mı? Yani mutlu olabilirler mi Chaeyoung? Demek istediğin bu mu? Yani ikisinin harika bir çift olduğunu mu düşünüyorsun? Bence kesinlikle mutlu olamazlar. İki dakika onları yalnız bıraktım ve sessizce oturmuşlar. Konuşacak hiçbir şeyleri yokmuş gibi. Ruh ikizi falan değiller yani."

Chaeyoung küçük bir kahkaha attı.
"Sakin olmanı istiyorum ama şunu bilmelisin ki sen gerçekten ondan hoşlanıyorsun ve elini çabuk tutmazsan gerçekten başkasıyla mutlu olmayı deneyebilir."

"Ne yapacağım Chaeyoung? Artık beni istemiyor. Beni bugün nasıl kovduğunu görseydim demek istediğimi anlardın."

"Kai'dan hoşlandığına emin misin peki?"

"Bilmiyorum...benden hoşlandığını bile anlamamıştım ki!"

Chaeyoung başını salladı.
"Evet...gerçekten bu konularda berbatsın."

Lisa kendini koltuğa bıraktı ve yüzünü yastıkla örttü.
"Tanrım, kesinlikle umutsuz vakayım! Jisoo'ya açılmam bile 4 yıl aldı ve sonu hüsranla bitti. Şimdi Jennie var ve...ben ona nasıl yaklaşacağımı bilmiyorum."

"Sen ona nasıl yaklaşacağını düşünürken o başkasını tamımaya başlamış bile Lisa ve eğer düşünmeye devam edersen ona şans verebilir."

Lisa bu ihtimali düşünmek bile istemiyordu.
"Okul başlayınca konuşacağım."

O zamana kadar bolca pratik yapmaya karar vermişti.

...

Kış tatili sona erdiğinde Lisa kendini nihayet Jennie'yle konuşmaya hazır hissediyordu. Tek umudu Jennie ve Kai'ın çoktan yakınlaşmamış olmasıydı.

Sabah okula her zamankinden erken gidip Jennie'yi beklemeye başladı. Normalde en erken gelenlerden olurken Jennie bu sefer ortalıkta gözükmüyordu.

"Yine mi devamsızlık yapmaya başladı?" diye düşündü tedirginlikler görünürde bunun için bir sebep yoktu oysaki.

Sonunda korkularında haksız çıktı ve Jennie tam ders saatinde sınıfa girdi. Konuşma işi teneffüse kalmıştı.

Lisa için dersler her zaman uzun geçiyordu ama bu sefer hepsinden uzundu sanki. Sürekli ayağını sallıyor ve parmaklarıyla ritim tutarken saate bakıyordu. Chaeyoung öğretmenin kızmaması için onu birkaç kez durdurmak zorunda kalmıştı.

Sonunda ders bitti ve tam herkes dışarı çıkmak üzereyken Lisa Jennie'yi durdurdu. Geçen gün olanlar için ona hala kızgın olmadığını umuyordu.

"Jennie...konuşmamız gerek."

"Ne oldu? Müdür yanına çağırdı ve oraya gitmem gerekiyor."

Jennie hızlı adımlarla koridorda yürürken Lisa da ona katıldı.
"Tamam oraya gidene kadar konuşuruz biz de."

"Çabuk ol ki geç kalmayayım."

"Öncelikle bana kızgın değilsin değil mi?"

"Değilim."

"Emin misin?"

Tam müdürün odasına giden köşeyi dönerken Jennie Lisa'ya sert şekilde baktı.
"Eminim diyorum, sadece saçmaladın. Buna alışkınım artık."

Müdürün kapısının önünde Jennie durdu.
"Peki..."

Lisa yutkundu sıradaki sorusuna alacağı cevap onu korkutuyordu.
"Kai'la nasıl gidiyor?"

"Kai çok iyi bir arkadaş."

"Hepsi bu mu?"

Jennie sabırsızca cevapladı.
"Evet hepsi bu Lisa ne söylememi istiyorsun?"

The Baby Project |jenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin