"Pislik!"
Jennie duydukları karşısında dayanamayarak sorgu odasının camlarını yumruklamaya başlamıştı. İki polis memur ve Lisa birlikte onu ancak sakinleştirebilmişlerdi.Sorgu odasının içindeki biri dışarıda kimin olduğunu göremiyordu bu yüzden Song kim tarafından dinlendiğini bilmiyordu. Sadece yumruk seslerini duymuştu.
"Ari nerede Bayan Song?"
Diye sordu onu sorgulayan polis memuru."Unuttum!" diyerek kahkaha atmaya başladı Song.
"Yaşlandıkça unutkanlaştım. Nerede bilmiyorum."Polis elini sertçe masaya vurdu.
"Sessizlik yararınıza değil, zararınıza olur. Hemen sorumu cevaplayın Bayan Song.""Garajda..."
Dedi kadın gözlerini kaçırarak."Ne garajı?"
"Onu tatilde olan komşularımın yazlığındaki garaja bıraktım."
"Orada yalnız mı?"
Başını olumlu anlamda salladı.
"Kaç gündür?""Bilmem, gördüğünüz gibi burada işim uzadı," tekrar sinir bozucu bir kahkaha attı.
"3 gündür yanına uğramadım herhalde."...
Ari Song'un bahsettiği garajda uyurken bulundu. Kısa sürede zayıflamıştı ve hasta gibi gözüküyordu. Jennie kızını öyle gördüğünde yaptığı ilk şey yere çöküp ağlamak olmuştu. Lisa onu, o Lisa'yı sakinleştirdi ancak sadece bu manzara bile onları çok zor dönemlerin beklediğinin habercisiydi.
Ailelerini büyük bir fırtına bekliyordu. Ari'ye olan biteni anlatmak çok zor olacaktı. Bayan Song tutuklandığında hapse girenin öz annesi olduğunu, Jennie ve Lisa'nın ise yıllar önce onu kaçıran iki kişi olduğuna inanmıştı. O sırada Bayan Song bir velayet davası açacak durumda olsaydı mutlaka kazanırdı çünkü Ari Jennie ve Lisa'dan hem korkuyor hem de onlarla kalmayı artık istemiyordu.
Song tutuklandıktan bir hafta sonra uzun süren can yakıcı sessizliği bozmaya cesaret eden ilk kişi Lisa oldu. Ari kahvaltıda tabağındaki peyniri didiklerken elini küçük kızın elinin üzerine koydu ve gülümsedi.
"Annen en sevdiğin şeyleri hazırlamış değil mi Ari?"Ari Lisa'ya kötücül bir bakış attı ve tabağı şiddetle ittirdi.
"Hayır! Nefret ediyorum bu yiyeceklerden. İkiniz de benim hakkımda hiçbir şey bilmiyorsunuz."Lisa endişeyle Ari'ye baktı.
"Neden böyle diyorsun Ari? Bunun doğru olmadığını biliyorsun.""Beni annemden aldınız. Beni kaçırdınız!"
"Ari bu doğru değil."
"Evet doğru. Minji bana anlattı. İnsanın iki tane annesi olamaz. Sınıfta başka kimsenin iki annesi ve iki soyadı yok. Siz bana yalan söylüyorsunuz. Annem Minji ve babamın da yakında geleceğini söylemişti ama siz onun ceza almasına sebep oldunuz."
Masa örtüsünün üzerine kapanıp ağlamaya başladı.
"Beni kaçırdınız! Beni annemden ayırdınız."Jennie Ari'yi omuzlarından tutup ona bakmasını sağladı.
"Ari o kadın annen değil, anlıyor musun? Sana yalan söylüyor. Biz senin gerçek annelerin olmayabiliriz ama seni çok seviyoruz ve senin hayat boyunca mutlu olman için elimizden geleni yapmaya hazırız.""Söyledin işte gerçek annem değilsiniz!"
Jennie küçük kızın pijamasının kıvrılan ucunu hafifçe düzeltip şefkatli şekilde cevapladı.
"Bebeğim bu durum düşündüğünden çok daha karışık. Aile her zaman bir anne ve bir babadan oluşmayabilir. Önemli olan seni seven ve korumak isteyen insanlarla aynı evde yaşıyor olmandır. Bazılarının ailesi küçük bir köpektir bazılarının ailesi ise sadece kendisidir, anlıyor musun? Aile olmak kendini en çok güvende hissettiğin kişilerle beraber olmaktır. Seni seven, seninle beraber mutlu olan ve seninle beraber üzülen kişiler senin ailendir Ari.""Kitaplarda öyle yazmıyor ama! Her seferinde "baba" yazan kısmı boş bırakıyorum ve arkadaşlarım benimle alay ediyor. Siz babamı da kaçırdınız! Minji beni ona götürecekti."
Jennie pes etmiş şekilde uzaklaştı ve Lisa'ya baktı.
"Minji senin annen değil Ari. Ama söz veriyorum babana ulaşmak için elimizden geleni yapacağız."
"Lisa," dedi Jennie sorgular şekilde.
Lisa sadece onu yatıştırmak istercesine elini kaldırdı.
Ari'nin gözleri sevinçle büyümüştü. Uzun süre sonra ilk defa gülümsüyordu.
"Gerçekten mi?""Evet," dedi Lisa basit şekilde.
"Söz veriyoruz, değil mi Jennie?"Jennie isteksizce başını salladı. Ari mutlu olacaksa bu ve bunun gibi birçok şeyi yapmaya her zaman hazırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Baby Project |jenlisa
FanfictionJennie ve Lisa onlara verilen bir proje ödevini fazla ciddiye almak zorunda kalır.