18

1.8K 171 32
                                    

"Beni orada görmekten mutlu olacağına emin misin?"

"Yani..." diye geveledi Jisoo.
"Büyük ihtimal geldiğin için mutlu olduğunu sana belli etmeyecektir ama içten içe sevineceğine eminim."

Lisa karşısındaki kıza baktı. Gerçekten Jennie'ye değer verdiği ve onun mutlu olması için çabaladığı belliydi. Bu durumda bile hala ona olan hislerinden kurtulamadığı için kendini suçlu hissediyordu. Oysa Jisoo kış balosunda aralarında arkadaşlık harici bir şey olamayacağını açıkça söylemişti.

Üstelik bir de Jennie ve Jennie'nin ona karşı olan duyguları vardı. Başta çekilmez bulduğu bu kız şimdi gözünde oldukça kırılgan ve narin gözüküyordu. Onu incitmeyi istemiyordu çünkü hislerini öğrenene kadar yeterince incitmişti zaten.

"Sürekli kimsenin onu sevmediğini söylüyor, bunu büyük bir gururla söylüyor tabii...onu az çok tanımışsındır. Canını yakan şeyleri umursamıyormuş gibi davranır. Ama bu kadar dile getirdiği için aslında üzüldüğünü biliyorum. Şimdiye kadar doğum günlerini hep benimle kutladı bu sefer onun için gelen başka insanlar da olduğunu görürse kendini iyi hisseder ve kafasındaki acımasız düşünceler biraz da olsa dinmiş olur."

O esnada Chaeyoung iki kızın diyaloguna dahil oldu.
"Neyden bahsediyorsunuz bakalım?"

Jisoo gülümseyerek Chaeyoung'ı selamladıktan sonra ona durumu açıkladı.
"Salı günü Jen'in doğum günü ve bu sene ona bir sürpriz yapmayı istiyorum. Zaten hafta sonu kış tatili başlayacağı için okulu da bahane edemeyecek. Bu yüzden büyük bir kutlama planlıyorum."

"Harika fikir, eğer davetliysem ben gelirim."

"Tabii ki davetlisin Chaeyoung, aslında gelmek isteyen herkes davetli!" dedi Jisoo sevecen bir gülümsemeyle.

"O zaman Jihyo ve Jungkook'a da haber veririz, onlar da diğerlerine söyler. Nerede buluşacağımızı mesaj atarsın olur mu?"

"Elbette,"

"Sen gelecek misin Lili?"

Lisa Chaeyoung'ın bu doğum günü meselesine bu kadar istekli olmasına şaşırmıştı. Ama herkes daveti kabul ederken eğer o Jisoo'nun ricasını kırarsa bu hiç hoş gözükmezdi.
"Jennie'nin bundan hoşlanacağını pek sanmıyorum ama ben de gelirim."

Jisoo heyecanla ellerini çırptı.
"Harika! O zaman Salı günü için benden haber bekleyin."

Jisoo sınıftaki diğer kişilerle konuşmak için uzaklaşırken Lisa Chaeyoung'ın yanına oturdu. Durumdan pek memnun gözükmüyordu.
"Bir de hediye derdi çıktı."

"Abartma Lili. Önemli olan onun için gelen insanlar olduğunu görmesi, ne hediye alırsan al beğenecektir."

Lisa kaşlarını kaldırarak arkadaşına baktı.
"Jennie Kim'den bahsediyoruz Chae."

Chaeyoung Lisa'yı hafifçe omzundan ittirerek cevapladı.
"Ona karşı çok acımasız davranıyorsun. Üstelik senden hoşlandığını biliyorsun, birkaç gün öncesine kadar biri sana böyle bir ihtimalden bahsetse kahkahalarla gülerdin değil mi? Demek istediğim Jennie belli ki duygularını gizleyen ve hatta bastıran biri. Göründüğü gibi sert biri olduğunu artık hiç düşünmüyorum."

"Bir anda bu Jennie hayranlığı nereden geldi?"

"Jennie'yle alakası yok Lisa. Herkes bir şansı hak eder ve kimse sevilmiyormuş gibi hissetmemeli."

Lisa gözlerini devirdi.
"Tam bir iyilik meleğisin."

Chaeyouıng gülümseyerek omuz silkti.

...

Jisoo planladığı partiye yaklaşık 30 kişinin geleceğine dair söz almıştı. Aslında sayı daha fazla olabilirdi ama Jennie'nin bunalmasını istemiyordu.

"Pekala Sana, senin adını da gelecekler listesine yazıyorum o zaman?"

"Evet, kesinlikle orada olacağım!"

"Tamam...sakın Jennie'ye bir şey belli etmeyin."

"Merak etme Jisoo hiçbirimiz onunla konuşmaya cesaret edemiyoruz zaten," dedi Sana'nın yanındaki çocuk.

Jisoo eliyle parmağıyla "sus" işareti yaptıktan sonra sınıfa giren Jennie'nin yanına doğru koşar adım ilerledi.

"Sıraya oturduğumda beni görebilirdin Chu, yoksa önemli bir şey mi söyleyeceksin?"

"Hayır...sadece önümüzdeki Salı için planlarını merak ediyorum," dedi Jisoo gülerek Jennie'nin koluna girerken.

"Her zamanki şeyler işte. Sabah annemlerle doğum günü kahvaltısı, sonra anladığım kadarıyla seninle bir planım var, akşam da doğum günü hediyesi olarak kendime film maratonu izni vereceğim."

"Kulağa eğlenceli geliyor, ne izleyeceksin?"

"Daha karar vermedim, gelmek ister misin?"

"Aslında Jen, bu seferki planımızı akşam yapmayı umuyordum."

"Neden? Biz hiç akşam dışarı çıkmayız ki."

"Alıştığın şeylerin değişmesinden hoşlanmadığını biliyorum ama sabah anneme yardım etmem lazım," Jisoo yalanının inandırıcı olduğunu düşünüyordu.

"Ah hayır sorun değil, akşam buluşabiliriz."

"O zaman 6 gibi hediyeni vermeye gelirim sonra da dışarı çıkarız, nasıl plan?"

"Gayet iyi," dedi Jennie koluna giren arkadaşına sokularak.

"En azından beni seven bir arkadaşım var" diye geçiriyordu içinden.

The Baby Project |jenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin