Jennie soğuk su akan duş başlığını Lisa'nın üzerine tutmaya devam ederken ikisi de küvette oturmuş ve Lisa neredeyse uyur vaziyette Jennie'ye yaslanmıştı. Jennie şu anda ıslanmış ve partide kirlenmiş elbisesine bakarak iç geçirdi.
"Zavallı Jisoo, hediyesini ilk günden mahvettim."
Söylediği her sözle Lisa başını kaldırıp baygın bakışlar ona bakıyor daha sonra tekrar gözlerini kapatıyordu.
"Artık rol yaptığını düşünüyorum Manobal. Soğuktan neredeyse buz kalıbına döneceğiz ve hala uyuyorsun, kendine gel artık!"
Lisa hafifçe kıkırdadığında Jennie yüzünü tutup onu kendine çevirdi.
"Rol yapıyordun değil mi?"
"Sadece beş dakikadır," dedi Lisa sırıtarak.
Jennie öfkeyle duş başlığını küvetin zeminine bıraktı ve küvetten çıktı.
"Aptalın tekisin."
Lisa suyu kapatıp yüzünü küvetin kenarına dayadı ve Jennie'ye çocuksu bir gülümsemeyle bakmaya başladı. Jennie elbisesinin eteğindeki suyu sıkarken sinirle kıza baktı.
"Ne var?!"
"Hiç, banyo için teşekkür etmek istedim."
"Biraz daha konuşursan seni buraya kilitleyip donmaya terk ederim."
"Bunu yapacağından şüphem yok."
Daha sonra yüzündeki gülümseme silindi çünkü Jennie'nin elbisesinin üzerindeki lekeleri fark etmişti.
"Ne yaptım ben?"
"Ne mi yaptın? Ne yapmadın ki! Partimi mahvettin mesela."
Lisa utangaç bir şekilde bakışlarını kaçırdı.
"Elbisenin bu halde olmasının sebebi ben miyim?"
"Sadece elbise olsa keşke, her şeyi berbat ettin."
Lisa'nın yüzünün asıldığını görünce söylediği şeyden pişman olmuştu. Ne olursa olsun içinde hala ona karşı yumuşak bir nokta vardı.
"Öyle demek istemedim...sadece çok içtin ve ne yaptığını bilmiyordun."
Lisa etrafına bakındı.
"Evimin nerede olduğunu biliyor muydun?"
Jennie uzun zamandır ondan hoşlandığı için hakkında her şeyi bildiğini itiraf edemezdi.
"Chaeyoung...Chaeyoung söyledi, yoksa nereden bileyim!"
Lisa yavaşça başını salladı.
"Kıyafetlerin nerede? Ben onları getirirken havluya sarıl. Sırılsıklam kıyafetlerle evin içinde dolaşamazsın."
Lisa odasının yerini tarif ettikten sonra ıslak kıyafetlerini çıkarıp havluya sarılarak Jennie'yi beklemeye başladı. Jennie birkaç dakika sonra elinde kuru pijamalarla dönmüştü. Pijamayı Lisa'ya fırlattı ve banyodan çıkmaya yeltendi.
"Hey Jennie."
"Ne var?"
"Senin elbisen de ıslak. Kendine dolaptan bir şeyler al."
"Gerek yok zaten gideceğim."
Lisa daha fazla ısrar etmedi. Gitmeyeceğini ummuştu ama Jennie'nin sabaha kadar onun başında bekleyeceği yoktu herhalde. Zaten neden bunu umduğunu da bilmiyordu. Lisa pijamaları giyinip banyodan çıktı. Jennie kollarını bağlamış kapının kenarında sabırsızca bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Baby Project |jenlisa
FanfictionJennie ve Lisa onlara verilen bir proje ödevini fazla ciddiye almak zorunda kalır.