"Ari'yi son gördüğünüz yer neresiydi?"
Jennie sabırsızca atıldı.
"Eşimin dans stüdyosu diyorum, daha kaç defa söyleyeceğim!"
Yan masada başka bir polis memuruna ifade veren Lisa gözleriyle Jennie'ye sakin olmasını işaret etti.
"Anlıyorum," diye not aldı polis memuru.
"Son zamanlarda Ari'nin tanıdığı veya etkileşimde bulunduğu herhangi bir kişi veya grup oldu mu?"
Jennie'nin gözleri büyüdü. Önemli bir şey hatırladığını fark etti.
"Evet! Bayan Song, Song Minji!"
"Kimdir bu Song Minji? Ari'nin nesi oluyor?"
Jennie endişeli şekilde Lisa'ya baktı, yanlış bir şey söylemekten korkuyordu.
"Song Minji... Ari'nin annesi olduğunu iddia eden bir kadın. 7 yıl önce öğretmenimizdi ve...bir proje için Ari'yi bize bırakıp ortadan kaybolmuştu. Bugün erken saatlerde eve geldi ve Ari'yi alacağını söyledi."
"Teşekkür ederim, Bayan Jennie. Song Minji'nin geçmişi hakkında daha fazla bilgi verebilir misiniz? Onun daha önceki adresini veya iş geçmişini hatırlıyor musunuz?"
"Hayır...sadece 7 yıl öncesi. Yakın zamanda ne iş yaptığını bilmiyorum."
"Peki Song Minji'nin görünümü hakkında daha fazla bilgi verebilir misiniz? Bir robot resim oluşturabilir miyiz?"
"Evet, tabii. Koyu kahverengi kısa saçları var ve evimize geldiğinde gözlük takıyordu. Muhtemelen şu an otuzlu yaşlarının sonlarında olmalı."
Jennie'nin konuştuğu memur sözleri doğrulamak ve daha çok ayrıntı öğrenmek için Lisa'ya döndü.
"Bayan Lisa, Song Minji'nin fiziksel özellikleri hakkında ayrıntılı bilgi verebilir misiniz? Eşinizin bahsettiği kadarıyla koyu kahverengi kısa saçları varmış ve gözlük takıyormuş. Bu bilgiyi doğrulayabilir misiniz?"
Lisa yerinde doğrularak cevapladı
"Evet, doğru. Ayrıca sol yanağında küçük bir izi vardı, hatırladığım kadarıyla. Genellikle düz ve koyu renk kıyafetler giyerdi."
Polis memuru not aldıktan sonra ikisine bakarak güven verici bir şekilde gülümsemeye çalıştı.
"Pekala, resimleme birimimiz sizinle en kısa sürede iletişime geçecek ve Song Minji'nin robot resmini oluşturmak için gereken ayrıntıları alacak. Bu süreçte herhangi bir ek bilgi veya endişeniz olursa bize bildirin. Size ve ailenize destek olmak için buradayız."
"Teşekkür ederiz," dedi Lisa ikisi adına.
"Şimdi verdiğiniz tanıma uygun Song Minji adıyla ilgili veritabanlarımızda araştırma yapacağız. Onun herhangi bir suç kaydı veya geçmişi olup olmadığını kontrol edeceğiz."
"Umuyorum ki hızlıca bulabilirsiniz," dedi Jennie.
Lisa da ona katılarak başını salladı.
"Evet, Ari'nin güvenliği için bu çok önemli."
"Elbette, bu konuda endişelerinizi anlıyorum. Song Minji'nin tespiti için elimizden geleni yapacağız. Herhangi bir gelişme veya bilgi olduğunda sizi hemen bilgilendireceğiz. İfadelerinizi aldım, teşekkür ederim. Artık işlemler tamamlandı, robot resmi çizdirdikten sonra imzanızı atabilir ve eve dönebilirsiniz."
Lisa oturduğu yerden kalkıp Jennie'nin yanına geldi ve elini onun omzuna koyarak polis memuruyla konuştu.
"Lütfen herhangi bir gelişme olduğunda bize haber verin."
"Kesinlikle, sizinle iletişimde kalacağım. Herhangi bir acil durum veya ihtiyaç durumunda bana ulaşabilirsiniz."
Robot resmin çizilmesinden sonra Jennie ve Lisa Ari'nin en kısa sürede bulunacağını umarak imza attıktan sonra karakoldan çıktılar.
Karakoldan çıktıkları andan beri Jennie zorla ayakta duruyordu. Gövdesinin ağırlığını tamamen Lisa'ya vermiş şekilde yürümeye çalışıyordu.
"Lisa, gerçekten yoruldum. Bunu nasıl başaracağımı bilmiyorum."
Lisa, Jennie'yi sıkıca kucaklayarak cevap verdi: "Endişelenme, yanındayım. Birlikte başaracağız. Ari'yi bulacağız, onu güvende tutacağız."
Jennie, Lisa'nın sözlerine hafifçe gülümsedi.
"Evet, haklısın. Onun için güçlü olmalıyım."
Sessizlik içinde ilerlerken, her adım ailelerinin yaşadığı belirsizlik ve endişeyle doluydu. Eve doğru ilerlerken, hala ortada çözülmemiş bir bulmaca gibi kafalarında dönüp duran sorular vardı.
...
Ari'nin kayboluşundan tam beş gün sonra Jennie'nin telefonuna nihayet bir arama gelmişti. Jennie elleri titreyerek telefonu açtığında diğer eliyle de Lisa'nın elini sıkıyordu.
"Merhaba Bayan Kim, ben Polis Memuru Im Si-wan. Lütfen eşinizle beraber en kısa sürede karakola gelin."
Jennie, telefondaki sesi duyduğunda heyecan ve endişe arasında bocalıyordu. İki kadın hızla hazırlanarak karakola doğru yola çıktılar, içlerindeki belirsizlik ve heyecan hava kadar yoğundu.
Yaklaşık 10 dakika sonra polis karakoluna girdiklerinde ikisinin de kalbi Ari'yle ilgili kötü bir haber duyacakları ihtimalinin ağırlığı altında eziliyordu. Biraz etrafta dolaştıktan sonra nihayet onları arayan polis memuruna denk geldiler.
"Hoş geldiniz ben de sizi bekliyordum, oturun lütfen."
İkisi de endişeyle polisin çalışma masasının karşısındaki koltuklara yerleştiler.
"Ari'ye bir şey mi oldu?"
"Ah, hayır şu an elimizde böyle bir bilgi yok. Ben sizi Song Minji'yle ilgili konuşmak üzere çağırmıştım."
Elindeki belgeleri karıştırarak aradan çıkardığı iki kağıdı Lisa ve Jennie'ye verdi. İlk sayfanın sağ üst köşesine ataçlanmış bir vesikalık fotoğraf bulunuyordu.
"Bahsettiğiniz kadın bu mu?"
Kadının soluk yüzünü ve tuhaf bakışlarını gören Jennie atıldı.
"Evet, bu o!"
"Harika, o halde onu bulduk. Ama elimizde olan tek şey bu çünkü Song Minji'ye ait son kayıt 7 yıl öncesine ait. Bunun için pasaport kontrol ve göçmenlik kayıtlarına başvurduk. Gittiği ülkenin Avustralya olduğunu öğrendik. Şu an için, Song Minji'nin Avustralya'daki geçmişi hakkında net bilgilere ulaşamadık. Song Minji'nin belki de sağlık nedenleriyle tedavi görmek için Avustralya'ya gittiğini varsayıyoruz. Sağlık kayıtları genellikle gizlilik yasalarıyla korunur, bu da bilgilere erişimi zorlaştırabilir. Ayrıca Song Minji'nin Kore'ye dönüşüne dair herhangi bir resmi kayıt bulunmuyor. Bu durum, bazen yasal olmayan yollarla ülkeye giriş yapmış olabileceğini gösterebilir."
Polisin cümlelerini duyunca Lisa ve Jennie aynı anda birbirlerine umutsuzca baktı.
"Peki ailesi," diye sordu Lisa "ailesi hakkında bir bilgi var mı?"
"Maalesef, Song Minji'nin ailesi hakkında elimizde sadece anne ve babasının uzun yıllar önce öldüğüne dair kayıtlar bulunuyor. Aile hakkında diğer detaylara ulaşamadık. Daha detaylı araştırma için nüfus idaresiyle iletişime geçeceğiz."
Bu sefer Jennie kuşkuyla sordu.
"Peki o... o gerçekten Ari'nin annesi mi?"
"Bununla ilgili bir bilgiye rastlamadık. Nüfus idaresinden daha net bir bilgi alabiliriz ancak bunun biyolojik olarak yüksek bir ihtimal olduğunu sanmıyorum Bayan Jennie."
"Neden?"
"Çünkü Bayan Song kayıtlarda 52 yaşında gözüküyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Baby Project |jenlisa
FanfictionJennie ve Lisa onlara verilen bir proje ödevini fazla ciddiye almak zorunda kalır.