3

2.4K 188 63
                                    

Jennie tam olarak 08.59'da Bayan Song'un kapısındaydı. Lisa ise 09.06'da orada olabilmişti ve bu Jennie için affedilemez bir hataydı.

"Kapıyı çalmak için tam 7 dakikadır seni bekliyorum!"

"Özür dilerim Jennie 7 dakika içinde kıyamet kopmuş olmalı değil mi?"

"Bir daha gecikirsen kopacağından emin olabilirsin."

Lisa oflayarak Jennie'nin daha fazla konuşmaması için zili çaldı.

Bayan Song dağınık saçlarla ve her zaman hüzünlü gözüken ifadesiyle kapıyı açtı.

"Hoşgeldiniz..."

"Merhaba Bayan Song, 6 dakikalık gecikmenin sebebi tamamen proje partnerim. Ben söylediğiniz saatten önce buradaydım."

Bayan Song bunu pek de önemsiyor gibi gözükmüyordu.

"Sorun değil kızlar, içeri geçin."

Ev de en az Bayan Song kadar dağınık gözüküyordu. Düzen ve temizlik takıntısı olan Jennie için korkunç bir manzaraydı bu. Yüzünün ekşidiğini gören Lisa ise bu durumdan çok eğleniyordu.

"İstersen yarın nükleer sızıntı maskesiyle gel."

Jennie kızgın bir şekilde Lisa'ya baktıktan sonra sert bir şekilde cevap verdi.

"Komik bulmana sevindim. Ben de bu durumdan rahatsız olmamanı komik buldum açıkçası."

Lisa kıkırdadı, bu tartışmayı sürdürmeye niyeti yoktu.

"Dağınıklık için kusura bakmayın... Gelin Ari yeni uyandı."

Jennie ve Lisa beşiğe doğru başlarını uzatıp merakla içindeki bebeğe baktılar. Bebek sağlıklı, mutlu ve sevimli gözüküyordu.

"Bezleri koridordaki dolabın içinde, mama da mutfaktaki rafta duruyor. İhtiyacınız olabilecek her şeyi bir not kağıdıyla buzdolabına sabitledim zaten oradan bakarsınız."

"Teşekkürler Bayan Song."

"Ben...teşekkür ederim."

Bayan Song Ari'yi kucağına alıp uzunca sevdikten sonra buruk bir ifadeyle yerine bıraktı.

"Bir şey olursa sizi ararız merak etmeyin," dedi Jennie güven verici bir ses tonuyla.

"Ah..tabii...arayın..."

"Kaç gibi gelirsiniz Bayan Song," diye sordu Lisa. Buradan ne kadar çabuk kurtulursa o kadar iyi diye düşünüyordu. Bebeğin tatlılığı bile Jennie'yle geçireceği saatleri unutturamıyordu ona.

"Şey... gelirken sizi ararım ama çok sürmez..."

Kızlar başını salladığında Bayan Song aceleyle odasına gitti ve hazırlanmaya başladı.

"Merhaba Ari," dedi Jennie sevimli bir sesle.

Ari ise bu merhabaya kusarak karşılık vermişti. Bu Lisa için bulunmaz bir fırsattı. Kendini tutmaya gerek görmeden kahkaha atmaya başladı.

"Ari insan sarrafı olmalı!"

Jennie sinirli bir ifadeyle Lisa'ya dönerek cevapladı.

"Hayır, muhtemelen Ari fazla süt içmiş hepsi bu."

"Elbette öyledir."

"Dalga geçmeyi bırak da ıslak mendili ver!"

"Islak mendil mi? Üstünü değiştirmen gerekiyor Jennie."

Jennie bebeği beşiğinden alıp Lisa'ya uzattı.

"Bu kadar iyi biliyorsan neden sen yapmıyorsun?"

Lisa Ari'yi nazikçe kucakladı ve dolaptan yeni bir üst almaya gitti.

"Tulumlar nerede acaba?"

"Ben nereden bilebilirim, Bayan Song'a sor," dedi Jennie sabırsız şekilde.

Lisa iç çekerek seslendi.

"Bayan Song bakar mısınız?"

Herhangi bir cevap yoktu.

"Bayan Song?"

"Sesleneceğine odasına baksana. Belli ki seni duymuyor."

Lisa Ari'yi Jennie'ye verip Bayan Song'un yatak odasına doğru gitti. Beyaz ahşap kapıyı birkaç kez tıklatsa da ses alamadı. Bunun üzerine kendinden emin olmayan şekilde kapının kolunu indirdi ve içeri girdi.

İçeride kapağı açık dolap dışında pek dikkate değer bir şey yoktu. Bayan Song da kesinlikle odada değildi.

"Gitmiş," diye seslendi Lisa içeriden.

"Hemen buraya gel Lisa bebek yine kusuyor!"

Lisa kıkırdayarak odaya döndüğünde ikisi de onları nelerin beklediğinden habersizdi.

The Baby Project |jenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin