Can Ozan, Ağlama Ben Ağlarım. (Şarkı bugünlerde pek popüler, SİRENle de bu kadar uyumlu olunca koymak istedim.)
Merhaba canımın içleri.
Burada mıyız? Sayalım. 1
Bölüm yine duyguların doruklarda yaşandığı, aksiyon dozunun arttığı bir bölüm! Bu yüzden keyif alarak okuyacağınızdan eminim! Tek ricam hemen şimdi yıldıza dokunmanız ve o harika yorumlarınızı bırakmanız!
Deren Ateş.
Temsili.
34. ❝GECE YARISI BASKINI.❞
Sözcükler ancak, onları sana söyleyenle bir bağ kurarsan kalbini kırabilir ve onarabilir.
Deren'de beni eşit miktarda tüketen iki şey vardı. Ruhuma bakan gözleri ve ruhuma inen sözcükleri.
Bu yüzden gözlerine bakarak bir cevap beklemek ruhuma zarar veriyordu. Karina'm öldüğünden beri hissettiğim o yalın yalnızlığa ve ıssız gecelere onun gözleri, sözleri dahil olmuştu. Ben uyuyamam ama o uyutabilirdi, ben gülemezdim ama o gülümsetebilirdi. Ve ben bunları yapmasını istesem de o artık sadece acıtabilirdi. Fakat yine ruhum kendisi olurdu.
Ailemin sessizliğinde Deren'den bir yanıt beklerken o yanıtın ne kadar derinime ineceğini işte böyle düşünüyordum. Hissizmişim gibi görünsem de o an bana evet derse boynuna atlayabileceğimden bile korkuyordum. Deren'in gözleri bir boş bakışla yüzümde sabit kaldıktan sonra dudakları aralandı. "Hayır."
Cevabı beklediğim gibi olsa da farkında olmadan beslediğim umudumu katletmişti. Duygularımdaki kırılmayı hissettirmeden, "Neden?" diye sordum. "Neden Nil'i göremem? Bir kez diyorum, sadece bir kez."
"Neden olduğu açık değil mi? Kızımı kaçırdın. Deli miyim ben? Neden kızımı görmene izin vereyim?"
Tamam, kaçırmıştım ama anlatmıştım da. Evet, ne kadar anlatırsam anlatayım sebeplerim geçerli kılınamayacaktı ama son bir kez bile mi olmazdı? Türkçe konuştuğumuz için abilerim ne dediğimizi pek anlamadan bize bakarken, "Deren," diyerek başladım. "Senden hiçbir şey istemem bundan başka ama lütfen, Nil'i bir kez görmeme izin ver. Üstelik sen de demiştin onun beni görmeyi istediği..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİREN
غموض / إثارةGardiyan beni ters kelepçe yapmak üzereyken bir daha ileriye fırladım ve kafam Deren'in göğsüne denk geldiğinde, onu omuzlarından sertçe arkaya ittim. Yumruklarımı göğsüne doğru vurup tekmelerken saçlarım sürekli yüzüme düşüp duruyordu. Deren hâlâ a...