05.09.2000
Kuytuda kalmış yıkık dökük bir evde, rutubet sarmış duvarlara yaslı bir kadın son nefesin vermişken Prag'da eski şehir meydanında ki Orloj Saat Kulesi'nin metrelerce altına kurulmuş bir karargahta, yirmi bir can sevinçle belki de ilk kez görev dışı davranıp kahkahalarla bir birilerine sarılıp kutlama yaptılar.
Çok çabalamışlardı. Bu gün için hayatlarından vazgeçecek kadar emek harcamışlardı ve nihayete ermişti artık her şey.
Çok büyük bir düş, tohumundan çıkıp filiz vermişti...
İçlerinden birisi tüm hayatını bu oluşuma harcamış, hataları, kusurları, pişmanlıkları, göz yaşları, hayalleri içinden çekip aldığı mucizenin nefes aldığı haberiyle derince soluklanmıştı. Yirmi küsür yıldır bir imkansız uğruna çabalıyordu.
Babasının da dediği gibi imkansız yoktu hayatta. O imkansızı imkanlı hâle getirecek doğru kişi vardı. Dudakları mutlulukla iki yana kıvrıldı.
"Başardım baba. Sonunda dünya, yaşam pınarıyla tanışmak için hazır."
Arkasındaki ekibine bakarak son yapılması gereken için kamera karşısına oturdu. İçinde zerre korku yoktu. Çok az... Çok çok az hüzün vardı. Sonra kalbi tekrar fısıldadı. Onun için en doğrusu bu Hare. Senin veremediğin güven ve sevgiyi, korunmayı, yaşamayı iliklerine kadar böyle hissedecek....
Belki de günah çıkarmak için hiç doğru bir an değildi ama vicdanı kendini böyle temizliyor olmalıydı. Kararlı bir nefes aldı ve kaydı başlattı.
"Ben SIPIRITÜS DEDİCATED341 projesinin oluşum ve gelişim sürecini yöneten Prof.Dr.Hare GJONAJ.
24 yıllık oluşum sürecini bu gün noktalıyoruz. Gelişim süreci için hazırlanılmış olan on sekiz moleküler bileşen biraz önce teslim edildi. Serumlar tarihler ve saatler hataya mahal verilmeksizin belirlenen prosedürle SIPIRITÜR DEDİCATED341 e uygulanmalı.
CUNTOS için hazırlanan seyreltilmiş serumlar raporlandı.
18.Bileşen yaşam pınarı ve CUNTOS'la aynı anda transfer edilerek son aşama tamamlanmalı. Oluşumuma görevimizi tamamladığımız, ikinci evre için size güvendiğimizi bildiriyorum."Aslında tam bu an da kaydı kapatmalıydı ama bir şey mani oldu. Bunu yapması doğru değildi aslında ama kötü hatırlanmak istemiyordu. Bir kere... Sadece bir kere hissetmeye izin verdi.
"Son olarak... Kanatlarını özgür bırak. Benim vurduğun tüm prangalardan azat ediyorum seni. Hiç... Hiç dile getirmedim ama kalbim hep sevdi."
Gözünden tek bir damla yaş kaydı. Onu tanıyan hiç kimse insanı duyguları var mı emin olamazdı. Ama şimdi kendine bir kere izin vermişken tüm şeffaflığıyla görsün diye kameranın merceğine gözlerini dikti.
"Kanatlarını özgür bırak küçük kızım. Sen çok daha iyisini hak ediyordun. Üzgünüm..."
Kamera kaydı kapandığında ardında ayakta bekleyen ekibi yerlerine geçmiş ve son yapılması gereken için hazır vaziyette bekliyorlardı. Amaçladıkları yolda pürüz olmamak için ilk olarak canlarından vazgeçecek kadar bağlıydılar projelerine. Risk olmamaları gerekiyordu. Gelecek için tehdit olmamaları için hepsi hazırdı. Doktor ve yirmi bir baş kendi elleriyle çektikleri tetik yüzünden görevlerine noktayı koydular...
Kamera sistemine uygulanan özel bir program sayesinde video kayıt binlerce km uzaktaki bir üsse ulaşırken, Prag basını tarihi saat kulesi ve çevresini darmadağın eden, bombaların patladığı terör saldırısını son dakika haberlerine yetiştirmeye çalışıyordu. Bir anda büyük bir patlamayla sarsılan şehir hangi terör örgütünün kendilerine böyle alçakca bir saldırı düzenlediğini bulmaya çalışıyordu. Yıllardır yer altına kurulmuş oldukça büyük bir bilim merkezinin varlığından hiç haberleri olmamıştı.
Projelerine büyük bir bağla emek veren ekip hiç varolmamışcasına bir pstlamayla tamamen yokluğa karışmıştı.
Video kaydı defalarca izleyen dört iri yarı adam kaydı güvene aldıktan sonra bileklerine dağlanarak işlenen güneş simgesinden akan kanları birleştirip, yeminlerini mühürlediler.
Aralarında sadece birinin damgası yoktu. O çok daha büyük bir yükü sırtlamak için seçilendi...
20.02.2002
SPIRITÜS DEDİCATED341 İlk bileşeniyle etkileşime girdi.
Beklenilen semptonların dışında olağan üstü bir hal gözlemlenmedi. Bileşen ve adanmış ruh yüzde yüz uyumlu...
20.02.2006
Sekizinci bileşen bu gün SIPIRITÜS DEDİCATED341 ile etkileşime girdi.
Beklenilen den üç dakika daha geç stabil hale getirildi. Oluşabilecek komplikasyonlar için süreç başlatıldı. Veri raporu 01.07.2006'te teslim edilecektir.
CUNTOS için bileşenler hazır. Transfer için geri sayım başlatıldı...
20.02.2010
On üçüncü bileşen SIPIRITÜS DEDİCATED341 ile etkileşime girdi.
Genetik algoritmalar iki katından fazla bileşen çözümledi.NOT:Beklenilenin çok üzerinde bir sayı. Beyinsel fonksiyonlar da oluşacak komplikasyonlar için karantina süreci başlatıldı. Son durumu 13.05.2010'da raporlanacak.
CUNTOS tüm bileşenlerle yüzde yüz uyum içerisinde...
20.02.2016
Onyedinci bileşen SIPIRITÜS DEDİCATED341 ile etkileşime girdi.
DNA kodlamaları 18.11.2000 verileriyle örtüşüyor.
NOT:Son bileşen için CUSTOS hazırlanıyor...
01.02.2023
On sekizinci bileşen transfer süreci için çözümlenmeye başladı. SIPIRITÜS DEDİCATED341 ve CUNTOS damgalanmak için hazır!
NOT: Kilidin kırılması ve bağın aktif olması için 2025 geri sayımı başlatıldı...
SIPIRITÜS DEDİCATED: ADANMIŞ RUH!!!
CUNTOS: KORUYUCU!!!
Yorum ve yıldızlarınızı esirgemeyin bebeklerim.
Başlangıç için çokca sorunuz olacak. Buraya soruları alayım☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİFA
ActionO kainatta aranan yaşam pınarıydı. Alparslan ise o pınarın yegane koruyucusu... Dünya üzerine örümcek ağı gibi yayılmış bir Birlik! Adının anlamını bedeninde taşıyan Şifa! Şifaya ilmek ilmek dokunmuş Alparslan! Sadakatin, sınırsız itaatin, aşkın, tu...