Köz Kızılıyla Perçinlenen Hasret

1.1K 157 105
                                    

Özlemeyi hiç sevmiyorum😔 Şifa ve ben çok özledik sizi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özlemeyi hiç sevmiyorum😔 Şifa ve ben çok özledik sizi. Umarım burdasınızdır❤️‍🩹

Bu bölüm doğum günü olan bir kuşa ithaf ediliyor. Kutpyldzio çok güzel yaşların olsun balım. İyiki doğdun💙





İyice ortalık sosyete pazarına dönmüştü artık. Yuva dedikleri sığınak bildiğin yol geçen hanıydı.

Veronica parmaklarıyla şakaklarına baskı uygulayarak etrafı süzdü. Kurt dedikleri çakal, kendince minik kızını hain bir duygusal pusuya düşürüp nikah kıymıştı. Veronica tabiki dini nikahın müslümanlar için önemini anlayabiliyordu. Kendi dindar biri sayılmazdı ama Hristiyan olarak doğmuş biri olarak papazın kutsamasıyla kıyılan nikahlarının da kendi dininin inananları tarafından çok özel bir yerde olduğunu bilirdi.

Gözü etraftakilerde dolaştı.
Başına bir de ne yapacağı belli olmayan, ayarsız çokca da sinir bozucu Umay çıkmıştı. Kadın kaostan beslenen bir şeytandı, bu inkar edilemez bir gerçekti. Durum kritiği yapamıyordu şu anda.

Daha daha ve daha büyük sorun ise bunları üstüne yıkacağı bir Duhan yoktu ortalarda.

Alparslan'ın hakkı olanı avuçlarına bırakırdı, bundan kuşkusu yoktu. Ama ayarsız Umay'ın zehirli dilini ne yapardı şu an için kestiremiyordu.

Onlar, yıllardır Şifayı beyinsel fonksiyonlarının kaldıramayacağı her türlü gerçekten uzak tutarak korumayı başarmışlardı. Şimdi olur olmadık bir anda onu geçmiş ve gelecek arasına sıçratan bir bilgi, nasıl etkiler emin olamıyorlardı.

"Herkes geçsin otursun. Bir süre de kimse konuşmasın!"

Umay suratına sinir buzucu bir sırıtış ekleyip geçip koltuklara kuruldu. Kesinlikle tavırları bir misafire yakışmayacak kadar rahattı. Veronica sağ gözünün pıt pıt attığını, kızıl saçlarının havaya uçuştuğunu hissetti.

Onun alabilmek için bir taraflarını yırttığı, dünyada sadece üç kişi için özel tasarlanmış kristal orta sehpasına kadın ayaklarını uzatmıştı. Silinmesi için özel üretilmiş temizleyiciler aldığı sehpasına!

Çığlığı andırır bir sesle "İndir o toynaklarını Alita" diye bağırdı. Sesle sıçdayan kadın hızla emire itaat etmişti. Bu refleks sonucu ortaya çıkmış bir eylemdi aslında. Ama kızıl kadınla göz göze gelince inatlaşmamanın akıllıca olacağını düşündü.

"Çok agresifsin bugün, yanlış zamanda geldik sanırım."

Veronica ters bir bakış atıp Şahine çevirdi yüzünü.

"Şahin ne işiniz var burada? Bize bilgi verilmedi."

Şahin omuzlarını silkip, karşıdaki berjere yerleşti. Bu kez Umaya ters bakışları yollayan Şahindi.

ŞİFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin