Yıkım Zannedilen Zaferler

1.8K 216 301
                                    

OKUR BALLAR YILDIZI UNUTANLAR İÇİN HATIRLATMA GÜNCELLEMESİDİR. SINIRI GEÇELİM HADİ DE GECE BÖLÜM OKUYALIM🥳🥳🥳🥳



Keyifli okumalar canlarım. Yıldızımı parlatmayı unutmayın😘

 Yıldızımı parlatmayı unutmayın😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.














Bir anda ortam değişmişti!

O gülen, şakalar yapan insanlar yerlerini gözünü bile kırpmadan adam öldürecek seri katillere bırakmıştı sanki. Tüm o gevşek duruşlar, kahkahalar hiç var olmamış gibi yüzlerinden silinmiş, ürpertici bir katılık sirayet etmişti bedenlerine.

Şifa tam olarak neler döndüğünü anlayamasa da ucunun ona dokunduğunu çok belliydi. Alparslandan ona sızan öfke, hırs ve tam olarak adlandıramayacağı yeni bir duygu sadece karnında bir sanrı olarak değil bedeninde bir zırh olarak şekillenmişti.
O kadar yoğundu ki Şifa tadını alabiliyordu. Zorlasa Alparslanın öfkesini soluyabiliyordu.

Karşısında bir anda buza dönen adamın çatılmış kaşlarına, alnında atan damara ve kasılmış çenesine baktı. Bu gördüğü adam onun tanıdığı Alparslan'a asla benzemiyordu. Bedenindeki tüm tüyler acı verircesine dikleşti.

Alparslan tek bir kelime dahi konuşmadan Barbaros'a doğru yürüdü ve elindeki, izlenimi ve dinlenmesi imkansız olan cihazı aldı. Bir kaç tuşa bastığı, hızlı hareket eden parmaklarından anlaşılıyordu. Kulağına dayayıp beklemeye başlamıştı.

Şifa nefes alsa olanları kaçıracakmış gibi adamın her hareketini inceliyor, soluğunu ciğerlerine zincirliyordu. Alparslanın bedenine ağır gelip Şifaya sızan tüm hisler omuzlarını ağrıtmıştı sanki.

"Komutanım.... Evet benim....Acil durum! Gece Şahini'nin uçması gerek. Emir Binbaşı'nın pilotluğu lazım Komutanım. Misafiri olacak, ona göre hazırlıklı olmalı ve uyarılmalı Komutanım..."

Bir süre karşı tarafı dinleyip bilinçsizce başını sallıyordu. Kaşlarını çattığı için oluşan çizgi oldukça belirginleşmişti.

" Görmeyen gözlerle ve duymayan kulakla gelsin yanımıza. Yanında kızını kesseler ağzını açmamalı."

Alparslan'ın buz gibi sesi olabildiğine düz ama hissedebildiğince yakıcıydı. Şifa "komutanım" diyerek kiminle konuştuğunu merak etti. Tabiki kör ve sağır olmasını istediği Emir Binbaşı'nın kimliğide merak ettikleri listesindeydi. Bir süre karşı tarafı dinleyen Alparslan tekrar konuşmaya başladı.

"Sizin itimaat ettiğinize güvenim sonsuz. Gece Şahin'i bu gece Güneş'in amacını taşıyacak. Misafirinin ağırlığını bilerek ağır silahlı olmalı..."

Alparslan derin bir nefes aldı. Bir elini beline dayayıp başını kararmış gökyüzüne kaldırmıştı.

"Böyle bir tehdit yok ama tedbirli olmakta fayda var. Yük çok ağır! Göndericeğiniz koordinat da bekliyor olacağız. "

ŞİFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin