Işığın Lütfuyla Zırhlanan Bedenler

1.7K 230 304
                                    

Verdiğim bir söz vardı ama ben unuttu. Şimdi sözümü tutmak istiyorum. Ayrıca sözümü hatırladığım bölüm boşuna unutmadığımı fısıldıyor kulağıma. Sana en yakışan bölüm bu olurdu naheden . Gecikmiş doğum günü hediyen kabul edersen çok mutlu edersin beni💙💙💙💙

Keyifli okumalar kuzular😘

Keyifli okumalar kuzular😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Şifa duyduklarıyla bir anda affalladı. Böyle bir ihtimali hiç düşünmemişti. O zaten kadın hakkında hiç düşünmemişti bile.

Şifa kurumuş dudaklarını yaladı. Demek böyle bir insan olmasında dokunuşu olan kadının kızı, karşısındaydı. Bakışları çok daha dikkatli bir hâl aldı. Bir şey bulacakmış gibi yüzünün zerrelerini arşınladı irisleri.

Doktoru tanımayı, onu anlamayı ve daha önemlisi onun gibi düşünebilmeyi istiyordu Şifa. Belki de dedi içinden bir ses, beni doktora kızı götürür...

O günlükleri görmeden bile hissediyordu içerisinde büyük bir gizem barındırdıklarını. Yirmi üç yılda çözülemedilerse de sadece iki kişinin aklında saklıydı sırları.

Doktorun ve kendisinin....

Kadın onu süzmeye devam ediyordu, rengini bir türlü netleştiremediği gözleriyle. İrdelemenin yanına sıkışmış merak duygusunu da görebiliyordu Şifa. Bu kadın kibrinin arkasına sığınarak onu çözmeye, hakkında kendince hükümler vermeye çalışıyordu. Belki diğerleri değil ama Şifa bunu en başından beri anlamıştı.

"Annem neden böyle mucizevi bir olayı senin içine sakladı acaba? Sıradan insanlardan seni ayıran ne ki?"

Şifa kadının onu kışkırtmak istediğine emin oldu artık. Sinirlenmesini ve ona karşılık vermesini istiyordu bu ruh hastası. Dudakları kıvrıldı bu sözlere. Yüzünde asla sinirlenmiş , yada rahatsız olmuş bir ifade yoktu Şifanın. Aksine çok eğlenceli bir muhabbetin içindeymiş gibi bir keyif vardı hatlarında. Umayın kalkan kaşlarına başını hafif eğerek karşılık verdi.
Peki öyle olsun diye düşünmeden edemedi. Şifa sessiz savaşları da severdi.

"Çok ilginç bir durum aslında" diyerek kadının kanına sızmaya başladı. Değişen bakışlarla da amacına ulaşacağına emin oldu.

" İlginç olan ne küçük kız?"

Omuzlarını silkip en az 1.75 boyundaki kadını ağır ağır süzdü. Tadını çıkarır gibi bir ahestelik vardı bakışlarında. Umayın yüzünde kırılan sertlik de amacına ulaştığını gösteriyordu zaten.

ŞİFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin