Медді
Моє тіло боліло, коли я швидко роздягалася. Мені необхідний сон. Просто зараз. Але я знала, що Артур має зайти до мене, тому чекала.
Я розчісувала волосся, коли помітила у відображенні дзеркала відчинені двері. Він зачинив за собою двері і підійшов до мене.
— Хммм... Як я обожнюю бачити тебе такою, – прошепотів він, його хтиві очі оглядали моє оголене тіло. Артур став позаду мене і обхопив за талію, притягуючи до себе. — Ти знаєш, яка ти красива? –запитав він, поцілувавши моє плече.
— Ти кажеш мені щодня, але я не скаржуся. Я не проти, якщо ти скажеш це ще раз, – відповіла я поклавши руку поверх його.
— Ти така красива, що у мене перехоплює подих. Найсексуальніша жінка, яку я коли-небудь бачив, – пробурмотів він, його руки ще міцніше обхопили мою талію ледь не до синців. — І вся моя, – власницько прогарчав він.
— Твоя.
Його рука попрямувала до моєї вже заплаканої кицьки, і я відчула, що стискаюся в очікуванні. Але потім він зупинився. Я застогнала на знак протесту й відкинула голову йому на плече.
— Блін. Артуре, перестань мене дражнити.
Я розплющила очі й поглянула на наше відображення у дзеркалі. Я побачила як він нахмурився і задумливо звів брови.
— Мені цікаво. Чому ти вдарила Фенікса?
Мої очі широко розплющилися від його запитання, і я завмерла. Звідки він про це дізнався?
— Що-що?
— Обличчя Фенікса було безладним сьогодні вранці. І він сказав, що ти його вдарила. Що він зробив? Він - проблема? – запитав він, поклавши підборіддя мені на плече й дивлячись у мої очі крізь відображення.
Від цього запитання у мене пересохло в горлі, руки стиснулись в кулаки, нігті впилися в шкіру.
Мої ноги були охоплені Арутровими стегнами, коли він притискав мене до стіни. Його губи схопили мої в поцілунку.
— Доброго ранку, – пробурмотів він.
— Мені подобається, як ти говориш доброго ранку, – засміялася я на його губах. Його пальці міцніше стиснули мої стегна, я знову поцілувала його.
Коли я відійшла, миттю помітила Фенікса, який стояв позаду Артура, його вираз обличчя був майже болючим і вбивчим.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мафіозі та його Ангел 2
Fiksi SejarahАйла Темрява ніколи насправді не покидала мене. Вона завжди поруч, чекає слушного моменту для удару. Минули місяці, як я втекла з темряви, що повільно вбивала мене. Я втекла, щоб передати моє життя в руки чоловіку, який, як я вважала, гірший ніж мор...