Розділ 11

306 9 0
                                    

Наступний ранок був сповнений напругою і занепокоєнням. Мій живіт небезпечно скручувався, а серце постійно боліло. Вийшовши з нашої спальні, я побачила Віктора, що вийшов із-за повороту. Він здригнувся, побачивши мене. Кивнувши мені, він підійшов ближче.

—Тобі слід дозволити з Алессіо порозумітися, — коротко заявив він без жодного привітання.

— Я чула те, що мені потрібно було знати. Ніщо з того, що він скаже, не може змінити правду, — відповіла я, витримуючи його холодні очі, які пропалювали мене.

Він похитав головою.

— І ось тут ти помиляєшся. Дозволь йому пояснити все, і ти зрозумієш.

— Він зробив мені боляче, — прошепотіла я.

Очі Віктора пом'якшилися, і він зробив крок ближче, поки ми не опинилися в кількох дюймах один від одного.

— Він складна людина, але він дуже піклується про тебе.

— Якби він дбав, він би не чіпав Сашу.

Я так сильно хотіла йому вірити. Алессіо дбав. Я знала це. Я бачила це у його очах. Але його зрада все ще залишила в мені дірку. Рука Віктора потяглася до мене, і він трохи притиснув великий палець до моєї щоки, скидаючи єдину сльозинку, яка вирвалася. Я підвела голову і побачила, що він коротко глянув на мене. Щось майнуло в його очах. Це сталося так швидко, що у мене не було змоги зрозуміти, що це було.

А потім усе сталося миттєво.

В одну хвилину Віктор стояв переді мною, якось заспокоюючи мене, а потім його губи опинилися на моїх. Я швидко моргнула і видихнула, мої руки піднялися до його грудей. Він мене не цілував. Його губи просто м'яко притискалися до моїх, майже як пір'їнка. Коли я почула рев позаду себе, я здригнулася і швидко відсторонилася, Віктор відпустив мене без жодної боротьби. Все було, як у тумані. Віктора відштовхнули і він ударився об стіну; Алессіо міцно притис його до стіни, завдаючи кілька лютих ударів по обличчю.

— Боже мій, — пискнула я, мої руки закрили мій рот. — Перестань!

Обличчя Алессіо наповнилося вбивчими намірами. Віктор вдарив його у відповідь, але це тільки розлютило його.

— Якщо ти знову доторкнешся до неї, я тебе вб'ю, — прошипів він в обличчя Вікторові.

Підбігши до них, я спробувала відтягнути Алессіо від Віктора. Але він був нерухомий. Тримаючи його за руку, я сильно потягла нарешті на себе. Алессіо підняв погляд, він був жорстким і запеклим.

Мафіозі та його Ангел 2Where stories live. Discover now