Розділ 29

249 6 0
                                    

Я розвернувся й зайшов усередину. Мої люди йшли за мною.

— Бос, мені дуже шкода. Я не знав. Я подумав... — почав Артур, але потім швидко замовк.

Я повернувся до нього обличчям, і він упав на коліна, схиливши голову, поставивши перед собою пістолет. Поза наказом.

— Я підвів тебе і Айлу. Ти маєш повне право позбавити мене життя.

Нахилившись, я взяв його пістолет до рук.

— Ти правий. Я можу позбавити тебе життя прямо зараз. Тільки тому, що ти назвав мою жінку стервою. Ти припустився помилки, але це буде твоя остання помилка.

Я випростався, але замість того, щоб направити пістолет йому в голову, я віддав йому наказ.

— Встань.

Він підвівся, повернувшись до мене обличчям, все ще похиливши голову. — У тебе є ще один шанс. Захисти Айлу своїм життям, і ти будеш прощений.

Я не міг засуджувати його за думки про те, що подумав би будь-хто з нас. Легше було думати, що Айла нас зрадила.

Але я знав... мій Ангел ніколи б такого не зробив.

— Віктор, відстеж її телефон, — наказав я. Він кивнув і дістав телефон.

Я втомлено потер рукою обличчя, оглядаючи кімнату. — Фенікс, поклич інших чоловіків. Ми вирушаємо, щойно дізнаємось про місцезнаходження Айли.

Я все ще говорив, коли поглянув на пиріг, який Айла спекла для мене напередодні ввечері. Підійшовши до обіднього столу, мої груди стиснулися від непохитного тиску. Усе, що я бачив, — це її милу усмішку. Я чув її сміх, її мелодійний голос. І я відчував її ніжні поцілунки.

Підійшовши до столу, я завмер, мій погляд перейшов на предмет біля торта.

Я почув, як Віктор вилаявся позаду мене, перш ніж заговорити.

— Алессіо, її телефон...

Я спробував вдихнути, але не міг. Я стиснув кулаки, коли серце впало. Закричавши від люті, я взяв телефон Айли і кинув його в стіну.

Недовго думаючи, я кинув і пиріг. Він вдарився об стіну. Я не міг зупинитися. Мій гнів ще більше підігрівався думкою про те, що мій ангел був з Альберто, і я не мав можливості її знайти.

Думка про те, що він завдає болю Айлі, зводила мене з розуму.

Мій зір був покритий червоним шаром гніву, я кипів. Я знищив усе навколо себе. Мене ніхто не зупиняв, бо знали, що я їх теж знищу.

Моє тіло тремтіло від бажання вбити. Мене спіймала жага крові.

Буде кровопролиття. Люди гинутимуть, навіть невинні. Для тих, хто буде на моєму шляху, буде доступна лише смерть.

— Це війна, — прогарчав я, мій голос був різким, як бритва. Мої груди піднімалися, моє дихання було уривчастим, коли я уявляв кров навколо себе.

Я хотів спостерігати, як кров Альберто виливається з його тіла, коли він вдихає останній подих. Мені це було потрібно.

Моя кров закипіла під моєю шкірою, палаючою від пекучого опіку, спонукаючи мене вбити. Смерть. Монстр заревів, і цього разу я його не стримував. Я прийняв темряву всередині себе.

Бо це була війна.

Альберто почав.

І я збирався покінчити з цим.

Мафіозі та його Ангел 2Where stories live. Discover now