Айла
Моє тіло було на диво теплим. Я пливла, і мене оточувало відчуття спокою. Мої очі розплющилися, і я кілька разів кліпнула, намагаючись звикнути до оточення.
Коли мої очі нарешті звикли до світла, я видихнула, моє серце затріпотіло, як крила колібрі.
Я не була у підвалі.
Ні, я була у гарній кімнаті. Я сіла, і мої очі розширилися, коли я побачила Алессіо, що сидить поруч зі мною.
Алессіо!
Він був прямо там. Поруч зі мною. Він знайшов мене! Він прийшов... він дійсно прийшов за мною. Я знала, що він це зробить.
Серце моє защеміло, і я з криком кинулася йому на руки.
— Алессіо. Я тебе люблю. Я тебе люблю. Я тебе так кохаю. Будь ласка, не залишай мене. Будь ласка, — схлипнула я в його грудях.
— Тсс... Я з тобою, Ангел.
О, його голос. Ці слова. Вони були саме тим, що я хотіла почути. Тим, що я так відчайдушно хотіла почути.
Його руки обхопили мене, притискаючи до свого тіла. Він пестив моє волосся і ніжно цілував моє обличчя, заспокоюючи мене.
— Алессіо, ти... знайшов мене. — Я гикавкою стримувала схлипування, коли він дивився на мене своїми чарівними блакитними очима, тими, які я так любила.
— Я завжди тебе знайду... — поцілувавши моє чоло, він на мить затримав свої губи. — Вибач, що змусив тебе так довго чекати.
Мої пальці міцніше стиснули його піджак і я похитала головою.
— Ти прийшов за мною. Це все, що має значення.
Алессіо міцніше обняв мене.
— Я збираюся забрати все те, що зробив з тобою Альберто.
Я тремтіла в його руках при згадці імені диявола.
— Він завдав мені болю, Алессіо, — зізналася я зі сльозами, які нескінченним потоком текли по моїх щоках.
— Я знаю. Але він більше ніколи не зробить тобі боляче, — сказав Алессіо, відсторонюючись від мене. Він штовхнув мене на спину й навис наді мною. — Де він тебе торкнувся, Ангел? — пробурмотів він, ніжно-ніжно цілуючи мої губи.
— Усюди, — заскиглила я, подумавши про те, як Альберто торкається мене, принижуючи мене найгіршим із можливих способів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мафіозі та його Ангел 2
Tiểu thuyết Lịch sửАйла Темрява ніколи насправді не покидала мене. Вона завжди поруч, чекає слушного моменту для удару. Минули місяці, як я втекла з темряви, що повільно вбивала мене. Я втекла, щоб передати моє життя в руки чоловіку, який, як я вважала, гірший ніж мор...