Розділ 39

270 5 0
                                    

Айла

1 тиждень потому

Як мене звати?

Я намагалася згадати. Я намагалася прошепотіти своє ім'я, але мої губи не рухалися.

Як мене звати?

Я ставила собі це питання кілька разів, намагаючись згадати щосили. Але все було розмито. Нічого не мало сенсу. Я не могла згадати своє ім'я... своє життя... або щось таке.

Я просто оніміла. Загубилася. Я не відчувала.

Я не знала де була. Завжди було темно, було трохи й світла. Холод проникав у мою шкіру, і я починала безконтрольно тремтіти.

Моє ім'я. Довелося згадати своє ім'я.

Так... А... ім'я починалося з А.

Ал... Ай... Ай...

Заплющивши очі, я лягла на холодну землю і притиснула коліна до грудей. Усі мої спогади було розбито, розбито на частини.

Ай... Айла...

Айла.

Це звучало правильно. Знайомо. Це було схоже на мене.

Айла.

Мене звати Айла.

Я чіплялася за це нове одкровення. Айла. Мене звали Айла, і я мала пам'ятати. Я не могла знов забути. То була рутина. Я згадала би, але потім знову забула.

Мене звуть Айла.

Поки я повторювала цю фразу у голові, я почула шепіт. Все це було в моїй голові, але шепіт продовжувався. Це було одне слово. Декілька складів.

Це було не моє ім'я.

Але воно звучало так правильно. Наче мені треба його знати.

Щоразу, коли я намагалася згадати своє ім'я, слово Ангел завжди шепотіло в моїй голові.

Айла. Ангел. Айла. Ангел.

Я не розуміла, але повторювала це знову і знову в голові.

Ким я була?

Я не знала.

Звідки я взялася?

Я не знала.

Я жила у тумані. У непроглядній темряві світу. Я була нічим. Я нічого не відчувала. Я була просто пустою посудиною.

Скільки часу пройшло з того часу, як мене замкнули в цій в'язниці?

Дні та ночі зливались один з одним, поки я не збилася з рахунку. Дні, тижні, місяці?

Мафіозі та його Ангел 2Where stories live. Discover now