Ніколай
Моя машина зупинилася перед пляжним будиночком Альберто. Я сидів мовчки секунду, міркуючи, що робити і що відбувається. Щоразу, коли в нас була зустріч, він кликав мене до свого клубу, але ніколи до свого маєтку. Але зараз я сидів біля одного з його будинків. Він подзвонив мені, просив терміново зустрітись.
І я прийшов, не замислюючись.
Не тому, що хотів. Це тому, що мені довелося.
Я терпіти не міг його потворне обличчя. Щоразу, коли я бачив його, мені доводилося придушувати бажання розрізати його кляте тіло на шматки та згодувати собакам. Моя ненависть до Альберто не знала кордонів. Мені було противне саме повітря, яким він дихав. І мені хотілося, щоб кожного разу, коли я бачив його, у мене була сила вбити його та дивитися, як життя повільно покидає його очі, коли я вирву його чортове чорне серце.
Але я не міг цього зробити.
Я, зітхнувши, сперся на своє сидіння. Я спробував заспокоїти свої бурхливі думки та потребу у кровопролитті. Я був тут і мені потрібно було виконати свою роботу.
Хоча одне питання пропалило мої думки.
Що він робив у Флориді?
Я не розповідав йому про подорож Боса. Було страшенно великим збігом, що він був тут одночасно з Босом. Похитавши головою, я очистив свої думки і вийшов із машини. Двері вже були відчинені, тому я увійшов всередину без стуку. Мені не треба було стукати. Його люди вже знали, що я прибув.
Я бачив, як покоївка прибирала на кухні спиною до мене.
— Де Альберто? – запитав я скрипучим голосом.
Вона підстрибнула майже на п'ять футів у повітря, перш ніж обернутися, поклавши руку на груди.
— Ммм... він був у своєму офісі, коли я востаннє бачила його, — пискнула вона, її очі сповнились тривогою.
— Де його офіс?
Вона мовчки вказала на кінець коридору. Не оглядаючись, я пішов туди. Дійшовши до кінця коридору, я побачив чоловіка, який стояв перед дверима, охороняючи його. Я кивнув у бік дверей, перш ніж заговорити.
— Мені треба побачити Альберто. Він дзвонив мені.
— Хто ти? — спитав він, простягаючи руку до пістолета.
— Ніколай.
У його очах спалахнуло зізнання.
— Його тут немає. Бос пішов близько години тому. У нього була справа, про яку треба подбати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мафіозі та його Ангел 2
Ficción históricaАйла Темрява ніколи насправді не покидала мене. Вона завжди поруч, чекає слушного моменту для удару. Минули місяці, як я втекла з темряви, що повільно вбивала мене. Я втекла, щоб передати моє життя в руки чоловіку, який, як я вважала, гірший ніж мор...