Я завмерла, все моє тіло оніміло.
Цей голос. Той самий голос, який переслідував мене не тільки уві сні щоночі, а й усе моє життя.
Цей голос ламав мене − доки я не подумала, що не підлягаю ремонту.
Цей голос належав дияволові.
Альберто
, − кричала моя підсвідомість.
Ні. Ні. Будь ласка, ні. Не зараз.
Мені хотілося плакати і кричати через цю несправедливість. Я хотіла впасти і розсипатися в пилюку, поки від мене нічого не залишиться. Таким чином, Альберто не дістанеться мене.
Я відчувала запаморочення до тих пір, доки я не відчула, що майже непритомнію. Дихай. Дихай, Айло.
Я важко зітхнула та зробила крок уперед, визираючи через плечі Алессіо. Я все ще ховалась за ним; тільки маківку було видно, коли я подивилася на чоловіка переді мною.
Він упіймав мій погляд і усміхнувся. Якось я подумала, що він гарний і чарівний. Коли ми вперше зустрілися, я була трохи зачарована ним. Коли я нарешті знайшла його справжню правду, я зрозуміла, що він мав просто гарне обличчя, але його серце було чорним. Він не вмів кохати.
Він був справжнім визначенням зла.
Деякі жінки велись на його усмішку. Але я знала її. Вона була садистською та обіцяла біль в майбутньому.
− Кохання моє, тобі час повертатися додому, − сказав Альберто, дивлячись на мене, простягаючи руку, ніби чекав, що я її візьму.
Я здригнулася і сховалася за Алессіо, моя рука взялася за його спину, мої пальці стиснули його піджак, поки я трималася щосили.
Цього не могло бути. Я мала бути в безпеці.
Моє дихання вирвалося жорстким звуком, і мої груди стиснулися сильніше. Я втрачала себе, знову і знову.
Алессіо. О ні. Ні, цього не мало статися. Він не повинен був таким чином пізнати мою правду.
Всі довкола мене завмерли. Віктор, Фенікс, Артур та Алессіо. Тиша. Цілковита тиша. Віктор глянув на мене, насупивши брови. Коли він побачив, що я зіщулююся за спиною Алессіо, він зробив крок до мене, захищаючи мене.
Фенікс і Артур виглядали зніяковілими, тоді як Алессіо залишався нерухомим. Його м'язи напружилися під моїми пальцями, і мені хотілося подивитись у ці очі, щоб він міг побачити мою справжню правду. Що я любила його і ніколи не хотіла його зраджувати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мафіозі та його Ангел 2
Исторические романыАйла Темрява ніколи насправді не покидала мене. Вона завжди поруч, чекає слушного моменту для удару. Минули місяці, як я втекла з темряви, що повільно вбивала мене. Я втекла, щоб передати моє життя в руки чоловіку, який, як я вважала, гірший ніж мор...