Yorgun kalbim...
Yorgun hikayemiz...☄️☄️
"Duymadın sanırım, kadın sana iki kere konuşmayı sevmem dedi."
Bakışlarım Alparslan beyin üzerinde gezerken bir eli Ömer'in omzunda diğer elinde ise bir paket vardı, paketi memoya verip yanımıza doğru yürümeye başladı.
"Siz kimsiniz be, sabahtan beri her boka marul oluyorsunuz?"
"Yalnız maydanoz o yanlışın var."
Ayçin'in sesi ile adam sinirle sabır dilerken ben gülüyordum.
"Şimdi ben Kibarlığımı bozmadan bir kere soracağım, sende adam gibi cevap vereceksin. Bu çocuğa sen mi vurdun? Buu biiir. İkincisi, sen bu mahalleye gelip ne diye huzursuzluk çıkartıyorsun?"
Mahalleli merakla olacakları beklerken bir kaç genç ise Ömer'in arkasına geçmiş bir sıkıntı olursa destek olacaklarını söyleyerek beklemeye başladı.
"Şu arkanda ki deyyuz benim kardeşimden uzak durmazsa ben daha beter onu dövüp bu mahalleyi de başına yıkarım. Anladınız mı?"
Şimdi iki eli de cebinde sinirle gülüyor olduğu belli bir ifade ile başını iki yana sallamış bir adım daha yakınlaşmıştı.
"Ben biraz kıtım. Sözlü anlamıyorum, uygulamalı anlatsana bakalım nasıl yapıyorsun bu dediklerini."
Adam bu sözlere sinirlenmiş bir şekilde Ömer'e saldıracağı an Alparslan Bey'in kafa atması ile yere yapışmıştı.
"Benim mahallemde, benim kardeşime zarar verecek o babayiğit daha doğmadı anlıyor musun, kafamı bozma benim."
Pes etmiş olacak ki ayağa kalkıp kız kardeşinin yanına yürüyerek kolundan tuttu.
"Abi ceren'i verme ona, kızı dövüyor bu davar oğlu davar."
Ömer'in bağırması ile adam üstüne koşacağı an Alparslan göğsünden itmiş kızı tutmamız için bize dönmüştü.
Hıçkırarak ağlayan ceren'in yanına gidip kolundan tuttum. Korkmuş bakışları ile bana bakarken Tebessüm ederek güven duymasını sağladım. Yavaşça ayağa kalkıp benimle birlikte bahçeye yürüdü, Ayçin su getirmek için gitmişken biz salona geçip oturmuştuk bile."Abla söyle Ömer'e vazgeçsin, abim belalı bir tip başına iş açarsa ne yaparım ben?"
Sakinleşmesi için elini tutmuş iken Ayçin elindeki su ile gelmiş yanımıza oturup suyu içmesine yardım etmişti.
"Hiç bir halt yapamaz canım, sen merak etme Alparslan gerekeni yapar."
O saniye itibariyle susmuş ve gergin bir şekilde dışarıdaki bağırış seslerini dinliyorduk. Polis siren sesi ile ceren gerilmiş bir şekilde kıbırdamış ardından benim ayağa kalkmam ile ayaklanmıştı.
" Güzelim sen otur, ben bir bakıp geliyorum."
Ayçin'e bakmam ile ne dediğimi anlamış başını sallayarak ceren'in kolundan tutmuş sakinleşmesi adına bir şeyler anlatıyor du. Ben ise çoktan kapıya çıkmış polislerle konuşan Alparslan bey ile göz göze geldik, Ömer ise kendisine pansuman yaparak ağlayan annesinin elini öperek bir şey olmadığını anlatıyor du.
"Merak etmeyin Alparslan bey gereken işlemleri bizzat kendim takip edeceğim. Ama ifade için Ömer ve Ceren'in gelmesi gerekiyor."
Yanlarına gelmiş gelişmeleri öğrenmeye çalışıyordum, Alparslan bey başını sallayarak konuşmaya başlarken benim gözüm tahriş olmuş eline kaydı, hafif kanlanmış ve kızarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRUZE
General FictionNefret; gözlerinde benim için taşınan tek duygu nefret. Bu adam saçımı okşamaya kıyamayan o adam değildi artık. "Ben çabaladım Firuze, senin için çok çabaladım. Yaşa diye, gülümse diye çok çabaladım. Bu muydu karşılığı, koca bir yalan mı kızım?" Kal...