Nankördür gördüğü sevgiye rağmen kalp kıranlar, vicdansızdır omzunda ağlayanı sırtından vuran. Kendi başına gelse Dünya'yı yakacak olan bu insanlar, bir başkasına olunca nasıl da ahkam keser olur birden.
Kirli olan dünya değildir efendim, kirli olan insanlardır. Varlığı ile Dünya'yı kirletip, suçu da Dünya'ya atan insanlar.
Sezen Aksu- Unuttun mu beni 🍷💗
☄️Sevgi dilin anlattığı kadar mıdır? Öyle ise kalp bir söz ile mi bu denli hızlı atıyordu? Ruhun hissetmediği sevgi, sevgi midir ki? Gözler yalan söylemez derlerdi oysa ama artık gözler de yalan olmuştu.
Elimde bulunan küçük telefona ruhsuz bir gülümseme attım, avukatı Gökhan ile konuşmam için anlaşmayı kabul etmiş, görüşte gizlice telefonu kısa süreli ona verecekti.
Gelen çağrı ile derin bir nefes alıp yerimde dikleşerek telefonu açtım sakince.
"Efendim dediğiniz üzere yanındayım şuan, kendilerine veriyorum telefonu."
Kısa bir süre sonra gelen sesi ile midem bulansa da önemsemedim.
"Kimsin sen, ne diye beni aratıyorsun?"
Gülmem ile sesi kesildi.
"Aa Gökhan, kardeşini nasıl unuttun hemen? Oysa ben seni hiç unutmadım abiciğim."
Şaşırmıştı onu o kadar iyi tanıyordum ki korkuyordu, sokak köpeği kadar cesareti yoktu onun. Annesi olacak kadının dolduruşu ile kendini adam sanıyordu.
"Sen. Sen beni ne için aradın? Ne istiyorsun benden?"
Biliyordu! O da beni iyi tanıyordu. Ben kimseye boşuna gitmezdim, onu aramış olmam ona korku vermişti.
"Beni unutma Gökhan, beni sakın unutma. Ne beni sattığın o geceyi, ne de çığlıklarımı unutma. Yüzümü zihninden silme sakın, inan ölmek için her gece yalvaracaksın Allah'a. Tıpkı benim o gecenin sabahına kadar yalvardığım gibi. Seni de o şerefsiz anne ve babanı da yok edeceğim."
Sözlerim kendisini delirtecek, benden bir hamle bekleyecekti. Ben yapacağım planın günü gelene kadar onun yaşıyor olacağı korku ile huzurlu olacaktım.
"Yapamazsın Firuze, sen. Sen iyi bir insansın, karıncayı bile incitmezsin."
Kahkaha atmam ile sustu hızla.
"Kaç kere söyleyeceğim aptal, ben o gece öldüm. İnan ben bile şimdi ki halimden korkuyorum, kabuslarının başrolüne merhaba de."
Yüzüne kapattığım telefon ile ayağa kalktım, küçük telefondan hattı çıkartarak küçük parçalara getirip denize attım.
İntikam yemini 1. Adım.
Heybetli bedeni ile bana yaklaşan Alparslan'a baktım, elinde tuttuğu bir demet beyaz lale ile yüzümde güller açtı.
"Güzelim, çok beklettim mı seni?"
Her ne kadar beni almak istesede red etmiştim onu, yalnız kalıp düşünmem ve emin olduktan sonra Gökhan'ı aramam lazımdı.
"Hayır canım, tam zamanında geldin hatta."
Gülen yüzü ile bende güldüm, elindeki demeti bana uzatarak saçlarıma dudaklarını kondurdu.
"Kainat üzerinde, sana senden daha güzel bir çiçek bulamadım sevgilim. Bunlarla idare etmen gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRUZE
Fiction généraleNefret; gözlerinde benim için taşınan tek duygu nefret. Bu adam saçımı okşamaya kıyamayan o adam değildi artık. "Ben çabaladım Firuze, senin için çok çabaladım. Yaşa diye, gülümse diye çok çabaladım. Bu muydu karşılığı, koca bir yalan mı kızım?" Kal...