19. Bölüm

413 28 4
                                    

Hayaller yarım kalınmışlık ile acı veriyor iken, hayat umudunu yitirmiş insanlar ile dolu...
Deeperise - Madrigal- Seni Dert Etmeler🫀
☄️

Gözlerimi yumduğum zaman hissettiklerim ile açınca gördüğüm gerçeklerin verdiği hisler aynı değildi, hayatta kalmak gibi değil de hayatımı zehir edenlere bedel ödetmek gibi bir amacım vardı.

Bugüne kadar kalbim acılar içinde yaşam için atıyor iken bugün sevgi ile atmaya başlıyor du. Yabancısı olduğum duygular bana kendimi yabancı hissettiriyordu.

Acaba diyordum, acaba bu hisler yanlış mıydı ki? Bu adam bir yabancıydı sonuçta, ev sahibim oluşu veya patronum olması tanıdık kılmaz dı onu.

"Daldı yine bu arkadaşlar."

Rabia'nın sesi ile ceren ve rüya gülmeye başlarken sarp elindeki suyu bana uzatarak kendini yanımdaki boşluğa attı.

"Uğraşmayın ablamla kızlar, saçınızı başınızı yolarım sizin."

Ceren, sarp'ın kafasına vurarak önünde bulunan cipsten bir kaç tane alarak kendi ağzına tıktı.

"Sen hiç konuşma gerzek, haftalardır ne arıyorsun ne soruyorsun. Biz evine gitmeseydik burda olduğunu bile bilmiyorduk."

Sarp haksızlık içerisinde ellerini havaya kaldırarak teslim olmuştu.

" Allah size kol gücü yerine çene gücü vermiş vallaha, siz adamı çeneniz ile döversiniz."

Rüya birden sarp'ın sırtına vurunca Sarp kocaman olmuş gözler ile ona döndü. Rüya ise kendini açıklamak ister gibi bir Saniye diyerek elini gösterdi.

"Kol gücüm varmı, yok mu diye kontrol etmek istedim. Varmış."

Biz kahkaha atarken Sarp alıngan bir şekilde bana bakıp dudak büzdü.

"Hadi bunlar hain, beni ketempereye getirdiiiinnn abiii."

Onun bu haline göz devirip telefonuma gelen mesaj ile yerimde dikleşerek telefonu açtım. Alparslan'ın ismi ile boğazımı temizleyerek uygulamaya girdim.

-Ne yapıyorsun Firuze?

Attığı mesaja gülesim gelse de ciddiyetle yazdım mesajımı.

- Oturuyorum Alparslan bey, siz ne yapıyorsunuz?

Bana defalarca 'bey' kelimesini söylemem konusunda uyarıda bulunsa da hatta bunu uygulamalı yapsa da bir yanım hala bey olarak görüyor du onu.

- Bey konusunu kapattığımızı düşünüyordum oysa ki. Yanılıyor muyum Firuze?

Bakışlarım kendi aralarında tartışan bizimkilere kayınca rahat bir nefes alıp tekrar ekrana dönmüştü ki ekranda gördüğüm çağrı ile şaşkınlığa uğradım. Hemde görüntülü, gecenin bu vaktinde ve Alparslan tarafından.

Hızla yerimden kalkarak üzerime dönen bakışlar ile tebessüm ederek boğazımı ovalamaya başladım.

" İş yerinden arıyorlar da, siz takılın geliyorum ben."

Kızlar beni onaylarken sarp kaşlarını yemedim der gibi kaldırıp indirirken odama yürümeye başladım hızla. Odaya girmem ile hâlâ çalmaya devam eden telefonu yatağa bırakıp üzerimi kontrol ederken kapanan telefona hüzünle baktım. Neden üzülmüştüm ki?

Tekrar gelen çağrı ile heyecanla saçlarımı düzeltip telefonu elime alarak hızla açtım. Bir süre sessiz bir şekilde ekrana baktım ve ekrana gülerek bakan Alparslan ile boğazımı temizledim.

FİRUZE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin