2.Bölüm

1K 31 11
                                    

Namus diye namusuna göz diktiği  insanlara, özgürlük borcu var bu milletin...

°

Ellerim arasında duran pantalonuma gözümü kırpmadan bakıyordum uzandığım yerden. Ben Firuze dündar, abim tarafından satılıp 10 kişi tarafından cinsel istismara uğramıştım bugün.

Bacak aramda ki ağrı ile yerimden kalkmaya çalışıyordum, elimde sıkıca tuttuğum pantalonu giyerek kirlenen tişörtümü de giyerek yürümeye çalıştım. Artık göz yaşlarım durmuş sesim susmuştu, köşede duran telefonumu alarak ekrana baktım uzunca. Annemin 3 kez arayıp 5 mesaj attığını görmem ile tebessüm ettim. Annemin biricik oğlu dün akşam beni satmıştı kahkalarım ile attığı ses kaydını açtım.

" Doğduğun güne lânet olsun Firuze, nerdesin sen Allah'ın cezası, nerelere gittin? Bak bakalım sen bu eve döndüğün zaman başına neler gelecek."

Çok merak etmişler!

Attığım her bir adım canımı yakarken köşedeki ağacın altına oturarak 155'i aradım. Kısa süre sonra açılması ile konuşmaya başladım.

"155 çağrı merkezi buyrun?"

" Ben Firuze dündar, şuan nerede olduğumu bilmiyorum. Cinsel saldırıya uğradım yardım eder misiniz?"

Kısık çıkan sesim ile göz yaşlarım geri gelmişti, çığlık çığlığa yalvardım onlara yapmayın dedim. Dokunmayın bedenime dedim!

" Sakin ol tamam mı Firuze, ben Ali. Şimdi konumunu tespit ettim ve senin için bir ekip yolladım. Oradan ayrılma ve arkadaşlarımı bekle tamam mı?"

Hıçkırıklarım artarken elim ile toprağa vurmaya başladım. "Dokunmayın bedenime dokunmayın dedim, istemiyorum dedim ben Allah'ım istemedim. Ben bu günaha girmedim."

°

" İstedin mi? Rızan varmıydı bu ilişkide?"

Sorulan soru ile başımda dikilen polis memuruna baktım uzunca, cevap vermiyor oluşum onu sıkmışa benziyor du.

" Ellemeyin dedim, dokunmayın bedenime dedim. Niye anlamıyorsunuz niye? Hangi kadın ister bunu? Sizde kadınsınız kadın. İstemiyorum dedim abime gidelim dedim ama o para karşılığında sattı beni. Beni o kulübede o adamların arasında bırakıp kaçtı gitti."

Çığlık atarak çırpınmaya başlamam ile sakinleştirmeye çalışsalar da faydası yoktu, nasıl bana böyle sorular sorabilirler di?

" Nerede o aşufte? Oğlumun başını yaktı başını, utanmaz arlanmaz adamların altına girip oğluma iftira nasıl atar?"

Annemin sesine gülerek ayağa kalktım, kapıyı açmam ile karşı karşıya geldik. Üzerime saldırmak için harekete geçeceği an kolunu tutmaları ile kinle bakıyordu yüzüme.

" Hiç mi utanmadın abine iftira atmaya ha? O gece gündüz çalışırken sen evde keyif yaptın keyif, bu muydu senin kardeşliğin?"

Hızlı hızlı nefes alarak bana verdikleri gömleğin önünü açtım hızla.

" Bak anne bak, senin oğlun yüzünden oldu bunlar. Sattı beni sattı. Yapma dedim bırakma beni dedim, ben senin kızınım ya kızın. Dinle beni dinle, 10 koca adam birden geldi içeri kapatma kulaklarını Sultan hanım aç! Senin oğlun en büyükleri ile el sıkıştı anne el, paran yarın hesabında dendiği an yüzüme bakmadan çekip gitti o aşağılık yerden. Ben bağırdım gitme Gökhan bırakma beni burada, ama tek ses kimden geldi biliyor musun anne? Dur ben söyleyeyim, oradaki uzun boyludan geldi. Seninle sadece 10 dakika oynayacağım, gerisi arkadaşlarımda dedi. Ben bedenimi koruyamadım anne çünkü senin biricik oğlun beni kendi gibi namussuz şerefsizlere sattı."

FİRUZE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin