Witchz - The Master
Triple homicide.
No mercy, no life.
Bow down to the master.◇◇◇
Dante'nin arkamdan sırtıma yapışan kolu, Laura'nın yumruğuyla birlikte yere serilmekten beni kurtaran tek şeydi.
Ağzımdan acı dolu bir haykırış döküldü. Hemen ardından bütün dilimi kaplayan sıcak ve demirimsi kanı yere tükürdüm. Beni ayakta tutan tek şey Dante'nin beni sarmalayan kollarıydı.
Rufus ve Laura bağıra çağıra birbirine girmişti, ne söylediklerini anlayamıyordum. Duyabildiğim tek şey bir çınlamaydı.
Kendimi zorlayarak dengemi sağlamaya çalıştım. "Beatrix, iyi misin?" Dante'nin çok uzaktaymış gibi gelen sorusuna zoraki bir şekilde başımı salladım.
"Ona ne yapacaklar?" Diye sordum tekrar. Yediğim yumruk umurumda değildi, yanaklarımı ıslatan yaşlar bana ait değilmiş gibi hissettiriyordu.
Yine kimse sorumu cevaplamadı. Laura hışımla Rufus'u kendisinden uzağa itip yanımızdan hızla çekip gittiğinde, kimse ardına düşmedi.
"Gidelim." Aceleyle beni çekiştirerek götürmeye başladılar. Tekrar ne olacağını sordum ve tekrar cevap alamadım. Tanıdık koridorlara girdiğimizde beni dağ içindeki eve götürdüklerini anladım.
Evin kapısının önüne vardığımızda, destek almadan yürüyecek hale gelmiştim. Nefes alamıyor ve ölüyormuş gibi hissettiren bir panik dalgası bana bütünüyle hakimdi. İçeri girince Rufus kapıyı öyle sert kapattı ki, olduğum yerde sıçradım.
"Ona ne yapacaklar?" Bu sefer avazım çıktığı kadar bağırmıştım. "Biri bana cevap versin!"
"Kes sesini!" Diye bağırdı Dante. "Tanrılar aşkına! Neden kafese girdin?!"
"Hey." Rufus sakince elini Dante'nin göğsüne koydu. Dante avuçlarını alnına bastırıp sakinleşmek için arkasını döndüğünde titreyerek onu izledim.
"Onu öldürecekler mi? Bir plan yapalım, Dominic'i kaçıralım. Her ne gerekiyorsa-"
"Beatrix, lütfen. Sadece sus ve otur." Dedi Rufus. Oturacak halim yoktu. Başımı sağa sola sallayıp yalvaran gözlerle Rufus'a bakmaya devam ettim.
"Dövüşten çekilenler, cezasını çeker." Diye devam etti. "İki gün boyunca bağlı bir şekilde zindanda kalacak. Su yok, yemek yok." Bir an duraksadı. Sakin kalmak için canından can veriyor gibiydi. "Ardından onu büyük arenaya alacaklar. Tıpkı kafes dövüşündeki gibi silahsız ve kıyafetsiz. On iki Vox, onu arenada bekliyor olacak."
Evin içine bir ölüm sessizliği oturdu.
"On iki silahlanmış Vox'un karşısında Dominic'in şansı yok." Dedi Dante. Sesi yas tutar gibiydi. "Kimse o arenadan canlı çıkamaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsızlar ve Suikastçılar
FantasyBeatrix DeMarcus, bir prenseste olmaması gereken her şeye sahiptir. Bütün hayatını yüzünü bir tülün arkasına gizleyerek yaşamak zorunda olan Beatrix'in kendine ait bazı gizli kaçamakları vardır. Geceleri saraydan kaçıp, hızla tırmandığı duvarları a...