27. Bazı Karışıklıklar

1.7K 192 186
                                    


Johnny Wright - Big Bad Wolf

Have you heard about the big bad wolf?
'Bout the big bad wolf, oh my.

Have you heard about the big bad wolf?'Bout the big bad wolf, oh my

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


◇◇◇

Başıma saplanan iğrenç bir ağrıyla birlikte gözlerimi açmaya zorladım. Görüşüm önce bulanık olsa da netleştikçe nerede olduğumu kavradım. Hala gemideydik.

Dominic, hemen önümde rezil bir haldeydi. Gördüklerimi kavramak o kadar zor olmuştu ki, bir türlü inanamıyordum. Bir sandalyeye bağlanmış, yüzü kanla kaplanmıştı. Ben de hemen karşısında aynı şekilde bağlıydım. Gözlerimi açtığımı fark edince yüzünden hızlı bir rahatlama geçti.

"İyisin. Sakin ol." Dedi ancak bunu, yanında ayakta duran kaptanın suratına attığı bir yumrukla ödedi. Yumruğu yiyen kişi benmişim gibi acıyla bağırdım.

Gerçekten Dominic'i indirmeyi başarmış olmalarına inanamıyordum. İlk kez, korkuyu iliklerime dek hissetmiştim. Kendim için değil, Dominic'in bu hali, beni dehşete düşürmüştü.

"Durun! Sizi adi piç-" Julian, attığı tokatla sözümü kesti. Bu sefer öfkeyle haykıran kişi Dominic'ti.

"Sesinizi kesmezseniz parmaklarınızı bir bir ben keseceğim." Diye haykırdı Julian.

Dominic ile birbirimize baktık. Sakindi, gözleri öfkeyle parlıyordu ancak sakindi. Kafamı toparlayıp, etrafıma dikkat kestim. Zeminin hafif ve ritmik sallantısına bakılırsa hala açık denizdeydik. Aynı gemide olup olmadığımızdan emin değildim. Ancak bizi farklı gemiye taşımakla kimsenin uğraşmayacağını düşünüyordum. İçeride bizim haricimizde beş kişi sayabilmiştim.

"Şimdi..." Diye söze girdi az önce ikimizin de suratına vuran ve ölümünün yakın olduğuna emin olduğum kaptan Julian. "Bana kim olduğunuzu söylemekle başlayabilirsiniz."

"Tabii." Dominic ağzındaki kanı yere tükürüp, bakışlarını adama doğru kaldırdı. "Ben herkesin ölü sandığı bir prensim ve çok yakında kral olacağım." Dedi alayla.

Julian tekrar, suratına bir yumruk indirdi. Bağırmamak için dilimi ısırdım. Dominic tepki vermemişti. Yana düşen kafasını kaldırıp adamın yüzüne aynı şekilde baktı.

"Tamam... Tamam..." İçine derin bir nefes çekti. Dudakları kırmızıya boyanmıştı. "Aslında bir kurbağaydım, prenses beni öpünce bir prense dönüştüm."

Haliyle, yüzüne tekrar bir yumruk yedi. Dilimi ısırmaktan ağzıma dolmaya başlayan kanı yuttum. Neden böyle yaptığını anlayamıyordum. Ancak o bakışını biliyordum. Ciddiye almayacaktı, adamları çıldırtana kadar Dominic, Dominic'lik yapacaktı.

Julian öfkeyle eğilip, Dominic ile burun buruna geldi. "Eğer sana sorduğum sorulara cevap vermezsen önce tırnaklarını sökeceğim, ardından tek tek parmaklarını keseceğim. Anladın mı beni?"

Hırsızlar ve Suikastçılar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin