Пролог

176 17 2
                                    

Чоловіка повалили на землю, його шиї торкнувся холодне лезо меча, а закривавлені очі наповнилися бездонною ненавистю.

Навпроти нього стояв чоловік у чорній мантії, надзвичайний на вигляд, але його злегка підняті губи виявляли 12 000 балів зла.  У серці  красень кричав: «Убий його!  Убий його!», але рука, що тримала меч, була нерухома. Натомість, він почав базікати про минуле, починаючи з того, як він знищив сім'ю цього чоловіка, задушив його батьків, братів і сестер, розповідаючи про всі переслідування, яких він завдав чоловіку в ці минулі роки.

«Припини верзти дурниці!  Убий його і говори пізніше!» – в серцях гарчав про себе красень.

Коли він нарешті зміг оволодіти собою і підняти меч, жінка що лежала збоку та мала бути на порозі смерті, раптом піднялася, схопила гострий кинджал і вдарила його в спину.

Він повільно повернув голову, не наважуючись повірити в те що сталось, його темні очі були сповнені любові, ненависті та сильного небажання.

«Мені шкода,» – жінка задихалася, ця довга і затяжна мстива війна нарешті добігла кінця, але смерть лиходія означала не кінець, а початок усього.

Красивий чоловік, який мав би померти, тепер стояв у неосяжному морі зірок, його чорна мантія змінилась обтягуючим одягом, і дивився на годинник на зап'ясті.

Власне кажучи, це був не годинник, а штучний інтелект.  Чоловіка звали Джов Юнь Шен, спочатку він жив у високотехнологічному світі 2458 р. і був одним із найкращих хакерів.  Одного разу, коли він завершив транзакцію в зоряній мережі та збирався вийти з системи, його затягнуло щось схоже на чорну діру в інший вимір під назвою «Простір Господа Бога».

Там йому завантажили «Систему Лиходія», а потім відправили шляхом негідника — розірваних тіл та подрібнених кісток, якому судилося помирати жалюгідною смертю.  Очевидно, він знав, що не повинен торкатися жінки головного героя, не повинен красти скарби головного героя, не повинен знущатися над молодшим братом головного героя, не повинен пригнічувати сім'ю головного героя, але він був під контролем системи і не мав вибору, крім того щоб робити надзвичайні дурниці, з нетерпінням несучись дорогою, яка веде лише до смерті.

Ще більш розчаровує те, що щоразу, коли він мав нагоду вдарити, врізати або вистрілити, щоб позбутися головного героя, система вводила великий абзац діалогу для його читання. Після цього він зрозумів – позаду нього завжди буде хтось мовчки чекати, готовий вдарити його ножем, це було неминуче.

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now