Глава 4.8

32 9 1
                                    

Місце зустрічі з юнаком давно змінилося з клубу на його власний дім. Цао Мо Квень підпалив сигару, дивлячись на хлопця, який мовчки одягався. Він хотів переконати його залишитися, але також відчував, що той був просто іграшкою, за яку він заплатив, і був не вартий подальших вкладень. Через такий заплутаний настрій, його обличчя було дуже похмурим і непривабливим.

Джов Юнь Шен, як завжди, відразу ж пішов, а Цао Мо Квень роздратовано загасив сигару і подзвонив племіннику.

Наразі дядько був найбільшою підтримкою для Дзі Хань Ю. Без його допомоги він не зміг би побудувати свої заводи, тому Дзі Хань Ю ставився до настрою свого дядька з великою обережністю. Навіть якщо б це була перша чи друга година ночі, він усе одно змусив би себе прокинутись, щоб поїсти опівночі, якщо інший чоловік хотів цього.

Вони знайшли відносно чисту шашличну, замовили мʼясо і багато пива.

«Ти все ще живеш з тим своїм однокласником?» – Цао Мо Квень не пив і не їв, він просто курив сигарету за сигаретою.

«Ах, так.» Дзі Хань Ю взяв шампури з мʼясом та їв від душі.

«Які у вас із ним стосунки? Ви коханці?» – пронизливо глянув на нього Цао Мо Квень.

«Коханці? Хіба він цього гідний?» – глузливо відповів Дзі Хань Ю: «Його цікавлять лише мої гроші. Раніше він відчайдушно чіплявся за мене, казав, як сильно мене кохає, але як тільки я "збанкрутував", він відразу ж став мене ігнорувати, і навіть розважався з моїми друзями».

"Що? Він спав із твоїми друзями?» – Цао Мо Квень посміхався, але його очі приховували безжалісність.

«Несподівано, він цього не зробив,» – похитав головою Дзі Хань Ю.

«Тоді чому ти сказав, що він з ними розважається?»

«Він любить з ними гратися. Усе, що він робив раніше, щоб догодити мені, тепер він робить для них».

Цао Мо Квень відкрив пляшку пива, зробив ковток, а потім продовжив запитувати: «Ти спав із ним?»

"Ні," – почервонів Дзі Хань Ю, одразу заперечуючи: «Хоча я живу в його будинку, ми нічого такого не робили. Я сплю на дивані».

Напруження в очах Цао Мо Квеня злегка ослабло, він готувався продовжити замаскований допит, коли його племінник сам проговорився: «Дядьку, я закоханий у його друга, Фан Йов Жаня. Фан Йов Жань сирота, а також його сусід по кімнаті, він – просто ангел».

Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the DevilWhere stories live. Discover now