Літнє ранкове сонце було особливо яскравим. Джов Юнь Шен, стоячи перед французьким вікном, потягнувся, потім умив обличчя, почистив зуби, одягнув повсякденний одяг і пішов вниз.
«Доброго ранку, ти добре спав минулої ночі?» – Нін Си Нянь несподівано привітав його безпрецедентним чином. Нін Ван Шу, який сидів поруч, також дивився на нього сяючими очима.
Доброго ранку, тобі сподобалося, як тебе вчора ввечері вдарили по обличчю? Критикував Джов Юнь Шен у своєму серці, але на поверхні показав смиренно втішений вираз. Він ледь помітно кивнув, а потім почервонів, сидячи на місце в самому кінці.
Нін Си Нянь сьогодні не поспішав на роботу, скоріше, він терпляче годував свого сина відваром, час від часу поглядаючи куточком ока на юнака, голова якого була опущена. Винуватий вигляд перетворився на сором'язливість, похмурість перетворилася на меланхолійну тендітність, жіночна зовнішність, яку він зневажав в минулому, тепер відчувалася вишуканою. Розумний, ніжний і приємний, коротше кажучи, чому сьогодні Нін Си Нянь дивився на Вей Сі Янь і думав що той «милий»?
Ймовірно, це був справжній приклад підозрювання когось у крадіжці сокири.
/* підозрювати когось у крадіжці сокири – шаблонне, бездоказове судження про людину */
Думаючи про це, Нін Си Нянь відчув сором, і його вуха злегка почервоніли. У цей час Джао Сінь Фан, одягнена в сукню бузкового кольору, спустилася вниз. Її обличчя без макіяжу виглядало ніжним і невинним.
«Сінь Фан, минулої ночі, коли Ван Ма прокинулася посеред ночі, щоб випити води, вона впала зі сходів і зламала ноги. Чи могла б ти відвідати її в лікарні для мене?» – Нін Си Нянь відвів погляд від юнака і сказав теплим голосом.
«А? Вона впала і зламала ногу? Чому я не почула ніякого шуму?» – Джао Сінь Фан була шокована.
Джов Юнь Шен, акторські здібності якого можна порівняти з актором рівня Оскара, також своєчасно виразив сумніви.
«Коли вона впала, її голова вдарилася об поручень і вона знепритомніла. Сьогодні вранці Сяо Лі знайшла її, коли встала, щоб приготувати сніданок. Це будуть важкі кілька місяців, тобі доведеться часто супроводжувати її в лікарні. Ти знаєш, вона виховувала мене особисто, я ніколи не сприймав її як звичайну няню,» – Нін Си Нянь простягнув руку та заправив пасмо волосся на щоці Джао Сінь Фан за її вухо, його ставлення було інтимним і ніжним, але його темні очі приховували слабке холодне світло.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the Devil
Science FictionКращий хакер був обраний Господом Богом, щоб відроджуватися в незліченних світах, завжди як лиходій якого легко позбуваються. Без можливості вибору кожен світ став глухим кутом. Кожне його життя закінчувалося трагічно. Нарешті, після боротьби за кон...