Побачивши почервонілі очі юнака і як той ховався в кутку, Нін Си Нянь був смертельно розлючений. Він заледве вгамував хвилювання, умовляючи його розказати правду, а потім одразу повів у деканат скаржитися.
Декан не наважився відмахнутися, швидко викликавши Фу Сюаня, Тан Вей Міна та інших.
Побачивши натовп, що зарозуміло наближалися, Джов Юнь Шен удав, що наляканий, зіщулившись в обіймах Нін Си Няня та вхопивши його за одяг. Це додало полумʼя до гніву Нін Си Няня, але він дуже ніжно обійняв його, м'яко заспокоюючи та плескаючи по спині.
Тан Вей Мін та інші, очевидно, впізнали Нін Си Няня, чиє обличчя цілий рік було на перших сторінках фінансових журналів. Після того, як вони побачили близьку взаємодію між двома, погане передчуття раптом зародилося в їхніх серцях.
Нін Си Нянь без зайвих слів дістав свій мобільний телефон і сказав: «Я бачив сам як Сі Янь завершував цю картину під назвою "Яскравий", але чомусь тепер на ній ім'я Фу Сюаня. Тому я прийшов сюди, щоб вимагати пояснень. Щоб уникнути непотрібних непорозумінь у майбутньому, чи можу я записати цю розмову?»
Не погодитись відразу було б рівноцінно зізнанню у прихованих мотивах. Фу Сюань вважав, що в них хороше прикриття, тож із записом чи без, нічого б не змінилося, тож він кивнув на знак згоди.
Тремтячи від страху, Тан Вей Мін запитав: «Вибачте, чи можу я запитати пана Ніна, які у вас стосунки з Вей Сі Янем?»
«Яким чином це стосується вас?» – Нін Си Нянь усміхнувся, потім повернувся до Фу Сюаня і запитав: «Коли і де ви закінчили цю картину? Хто ця дитина на малюнку?»
«Я почав малювати з початку вересня, а закінчив наприкінці жовтня. Я малював лише у шкільній майстерні, це можуть засвідчити молодші брати, які теж використовують студію. Хлопчик на картині уявний. Я малював його, думаючи про мою майбутню дитину, яку вона б мала зовнішність, чи успадкувала б вона мій талант до малювання? Послуговуючись бажанням та любовʼю у моєму серці, я зобразив обличчя цієї дитини на полотні, мазок за мазком...»
Через нечисте сумління, Фу Сюань без кінця базікав про свої почуття під час процесу. Молодші брати, яких він підкупив, лише кивали і вторили йому, навіть Тан Вей Мін також вставив кілька слів.
Джов Юнь Шен почав малювати цю картину наприкінці липня і завершив в кінці вересня. Весь процес було точно зафіксовано засобами моніторингу Нін Си Няня. Крім того, він намалював Нін Ван Шу, лише цього порушення прав на зображення було достатньо, щоб засудити Фу Сюаня до банкрутства.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the Devil
Science FictionКращий хакер був обраний Господом Богом, щоб відроджуватися в незліченних світах, завжди як лиходій якого легко позбуваються. Без можливості вибору кожен світ став глухим кутом. Кожне його життя закінчувалося трагічно. Нарешті, після боротьби за кон...