Вони прибули до філії компанії AYA, на стійці реєстрації співробітники перевірили чи вони є в списку, а потім провели їх до конференц-залу на 19 поверсі.
«Ю Мей Лянь, що ти тут робиш? Хіба Енні не провалилась під час відбору?» — здивовано запитав чоловік в коридорі.
«Енні не вдалося, але Чен Дзе пройшов. Чен Цзе, підійди, познайомся зі старшим братом Ву Тао. Він один із найкращих менеджерів нашої компанії,» – жестом поманила Ю Мей Лянь.
У Тао все ще було цікаво хто такий Чен Цзе, коли він побачив, як із-за спини Ю Мей Лянь з'явився високий і стрункий молодий чоловік. Його очі сяяли бадьорістю, а яскраво-червоні губи вигнулися в привабливу посмішку. Його присутність затьмарювала всіх людей, які зібралися в коридорі. Усі таємно оцінювали його та одностайно зійшлися на думці, що критерії відбору на прослуховуванні AYA були ніби спеціально підібрані саме для нього.
«Яке його повне ім'я? Де ти його знайшла?» – Ву Тао намагався вдавати спокійного, кинувши швидкий погляд на свою модель. Спочатку він дуже високо оцінював її дані, але тепер вона стала як більмо на оці, він ніби порівнював яблука з апельсинами.
«Він був під керівництвом Саймона,» – Ю Мей Лянь посадила молодого чоловіка, а потім повернула голову до Ву Тао, переможно посміхнувшись.
«Не може бути, як я міг його пропустити!» – вираз обличчя Ву Тао став дещо потворним. Оскільки він мав найвищу кваліфікацію, він першим обирав найперспективніших артистів, решту передавали Ю Мей Лянь та іншим менеджерам.
«Мабуть, він був його козирем, тому Саймон приховав його анкету. Профілі тих, хто залишився після нашого відбору подали в компанію, тож його випадковим чином закріпили за мною. Йому також не бракує удачі, коли він йшов по вулиці, його побачив високопоставлений представник AYA і порекомендував для інтерв'ю,» – Ю Мей Лянь стиснула губи, стримуючи сміх та задоволено оцінюючи бліде обличчя Ву Тао.
Поки двоє менеджерів сперечалися один з одним, Джов Юнь Шен надягнув навушники й тихо слухав музику.
Артисткою Ву Тао була Боа – учасниця айдол-гурту. Своїй популярності вона завдячувала своєму ніжному образу. Коли вона прийшла сьогодні, то роздивилася навколо і зрозуміла, що присутні були не настільки красиві як вона, і на її обличчі зʼявився гордовитий вираз. Але тепер, побачивши Лінь Чен Дзе, її впевненість повністю зникла. Вона швидко відсіла від нього подалі, переживаючи, що різниця між ними буде ще більш помітною, якщо знаходитись поруч.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the Devil
Ciencia FicciónКращий хакер був обраний Господом Богом, щоб відроджуватися в незліченних світах, завжди як лиходій якого легко позбуваються. Без можливості вибору кожен світ став глухим кутом. Кожне його життя закінчувалося трагічно. Нарешті, після боротьби за кон...