Двері в конференц-зал відчинилися. Ю Мей Лянь нетерпляче підійшла до нього. Ву Тао та Боа також ще не пішли і чекали неподалік.
"Як все пройшло?"
«Я отримав роль. Я повинен приїхати на зйомки реклами через три дні. Сестро Ю, допоможи мені домовитися про хорошу ціну, мені терміново потрібні кошти,» — сказав Джов Юнь Шен, складаючи в кишеню свою забруднену квітковим соком хустку.
«Не хвилюйся, навіть якщо ти новачок, у AYA грошей кури не клюють, тебе не обділять,» — запевнила Ю Мей Лянь.
Джов Юнь Шен поплескав її по плечу: «Тоді я залишу всі деталі сестрі Ю. Я маю повертатись до навчання, до зустрічі». Він пройшов повз Ву Тао, у якого був складний вираз обличчя, і заплакану Боа, злегка кивнувши, та яскраво їм посміхнувся.
Невдовзі минуло три дні. Ю Мей Лянь подзвонила і сказала, що гонорар AYA за рекламу становить п'ятсот тисяч. Для новачка це була астрономічна цифра, тож вона погодилася без обговорення з ним.
Зазвичай, для новачка реклама може принести дохід від десятків тисяч до кількох сотень тисяч юанів. Тільки справді першокласна суперзірка могла знятися в рекламі, за яку заплатили б десятки мільйонів. Джов Юнь Шен знав ситуацію на ринку, тому висловив щиру подяку за зусилля Ю Мей Лянь.
Того дня він прокинувся дуже рано, відчинив двері та попрямував до їдальні, на ходу одягаючи сорочку.
Шкіра юнака була вершково-білою, схожою на молоко, випромінюючи легке сяйво під помаранчевим освітленням. Його волосся було нерозчесане, він лише злегка причесав його пальцями. Воно виглядало неохайним і водночас сексуальним. Пара персикових очей була затуманеною, бо він щойно прокинувся. Коли він підійшов з відсутнім поглядом, він здавався водночас невинним і милим.
Він був худим, але не занадто, тому що його розстібнута сорочка була частково розкрита, відкриваючи гнучку та сильну талію та акуратні м'язи живота. Вище було видно делікатну і витончену ключицю.
Він позіхнув. Дві сльозинки витекли з його персикових очей, але не стекли по щоках, а затрималися в його густих віях. Він підійшов до обіднього столу й сів, спершись щокою на праву руку, лівою рукою він тримав ложку, хаотично помішуючи гарячу масу. Білий пар висів у повітрі, розмиваючи риси його обличчя, але це робило його ліниву поставу ще більш зворушливою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Швидко одягни диявольське обличчя / Quickly Wear the Face of the Devil
Science FictionКращий хакер був обраний Господом Богом, щоб відроджуватися в незліченних світах, завжди як лиходій якого легко позбуваються. Без можливості вибору кожен світ став глухим кутом. Кожне його життя закінчувалося трагічно. Нарешті, після боротьби за кон...